| کد خبر: 225285 |

انجمن های صنفی استاد کاران وکارگران صنعت ساختمان استان قزوین:

سهمیه بیمه کارگران ساختمانی عادلانه نیست

انجمن های صنفی استاد کاران وکارگران صنعت ساختمان استان قزوین گفت:سهمیه بیمه کارگران ساختمانی عادلانه نیست و بیمه کارگران این شهرستان در سال جاری متوقف شده است.

تین نیوز

قزوین- انجمن های صنفی استاد کاران وکارگران صنعت ساختمان استان قزوین گفت:سهمیه بیمه کارگران ساختمانی عادلانه نیست و بیمه کارگران این شهرستان در سال جاری متوقف شده است.

سیدمحمدحسینی آشنستانی در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: در حال حاضر حدود سه هزار کارگر ساختمانی در قزوین که کارت مهارت از سازمان فنی و حرفه‌ای دریافت کرده‌اند تمامی مراحل اداری استفاده از سهمیه بیمه کارگران ساختمانی را طی کرده‌اند و در نوبت قرار دارند.

وی افزود: در سال جاری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی متوقف شده و هیچ سهمیه ای برای کارگران  این صنف استان قزوین و دیگر استان ها در نظر گرفته نشده و هیچ مسئولی پاسخگو نیست .

انجمن‌های صنفی استادکاران و کارگران صنعت ساختمانی استان قزوین گفت: در گذشته کارگران حق بیمه خود را پرداخت نمی کردند تا شش ماه فرصت داشتند ان را  بپردازند و پرونده بیمه ان ها مختومه نمی شد  ولی در حال حاظر اگر تا سه ماه پرداخت نکنند حق بیمه انان دچار وقفه شده بیمه قطع و پرونده مختومه می شودو وصل کردن مجدد بیمه احتیاج به زمان طولانی دارد.

 اشنستانی در پایان گفت : انتظار ما حمایت است نه صدور بخشنامه‌هایی که هرچند وقت یک‌بار جان کارگران ساختمانی را می‌لرزاند و مسولان بدانند توقف سهمیه بیمه کارگران ساختمانی  صدمات جبران ناپذیری به انان وارد می کند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.