| کد خبر: 164745 |

◄ نگه‌داری راه‌های قزوین 500 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

محورهای مواصلاتی استان قزوین به‌عنوان پل ارتباطی استان‌های شمالی و شمال غرب و همچنین جنوب کشور و دارای ترافیک بسیار زیاد است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین گفت: محورهای مواصلاتی استان قزوین به‌عنوان پل ارتباطی استان‌های شمالی و شمال غرب و همچنین جنوب کشور و دارای ترافیک بسیار زیاد است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین، افشین پیرنون اظهار داشت : حفظ و نگهداری رویه آسفالت و عملیات لکه‌گیری راه‌های حوزه استحفاظی استان از اولویت‌های این اداره کل بوده و این مهم در تمامی فصول سال بی‌وقفه انجام می‌شود ولیکن سهم بالای تردد بارهای سنگین و متأسفانه عدم رعایت تناژ قانونی استاندارد و اضافه تناژ باعث تخریب زودهنگام آسفالت می‌شود ، هرچند که شرایط اقلیمی و برف و یخبندان حاکم بر محورهای استان در فصل زمستان نیز تأثیر قابل‌توجهی بر کاهش سن مفید آسفالت و ترمیم‌های انجام‌شده دارد.

 وی افزود : بارها تأکید کرده‌ام ایمن‌سازی،نگهداری و حفظ کیفیت رویه راهه‌ای استان قزوین در سال نیازمند 500 میلیارد تومان اعتبار است.

این در حالی است که بودجه تخصیص‌یافته به این اداره کل برای نگهداری راه‌ها کمتر از 5 درصد میزان موردنیاز است و این موضوع روزبه‌روز بر مشکلات راه‌ها می‌افزاید و باید تدبیری برای حل مشکلات اعتباری علی‌الخصوص در امر نگهداری و ایمن‌سازی راه اتخاذ شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.