| کد خبر: 141111 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین:

◄ کیفیت کلاس های آموزشی حمل و نقل رضایت بخش است

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین در بازدید از مراحل صدور کارت هوشمند راننده و ناوگان و کلاس های آموزشی به اجرای قوانین و مقرارت از سوی رانندگان تاکید کرد.

تین نیوز

میثم مالمیر خبرنگار تین‌نیوز از قزوین: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای به اتفاق مدیران حمل کالا و مسافر در بازدید از کانون انجمن های صنفی رانندگان استان قزوین به اجرای قوانین و مقرارت از سوی رانندگان تاکید کرد و فرهنگ سازی در این خصوص را از الویت های استان بر شمرد.

رییس کانون انجمن های صنفی رانندگان استان قزوین در این بازدید گفت: یکی از مهمترین وظایف رانندگان اجرای مقررات و قوانین است که در کلاس های آموزشی با اساتید مجرب به این موضوع تاکید می شود.

«علی اکبر سیارمه» گفت: ارتقاء دانش و مهارت های ایمنی رانندگان به کاهش خطرات جاده ای کمک می کند و همچنین رانندگان با گذراندن دوره های آموزشی با انواع مهارت ها از جمله، امداد جاده ای، روش حمل کالاهای خطرناک، مهار بار و کنترل شرایط بحران آشنایی پیدا می کنند.

رییس جمعیت ایمنی راه های استان قزوین در ادامه عنوان کرد: سالیانه در جهان یک میلیون و 250 هزار نفر بر اثر سوانح رانندگی و نبود ایمنی جان خود را از دست می دهند که این موضوع باید در کشور با جدیت پیگیری شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: کلاس های آموزشی برای رانندگان به پیشبرد وظایف حمل و نقل کمک می کند و امیدواریم این مسئله با جدیت در الویت کاری مسئولان قرا گیرد.

«افشین پیرنون» گفت: یکی از مشکلاتی که حوزه حمل و نقل کالای قزوین با آن روبرو است فرار 42 درصدی بار بدون بارنامه است که این موضوع به تضییعحقوق دولتی منجر می شود.

وی افزود: خوشبختانه در 3 ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه، با افزایش 14 درصدی حمل کالا روبرو بودیم که نشان از اقدامات خوب کشور در شرایط اقتصادی پسابرجام است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.