| کد خبر: 270338 |

حوادث ترافیکی ایام نوروز ۲۶۰۶ مصدوم در فارس برجای گذاشت

آغاز طرح سلامت نوروزی اورژانس فارس از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۲ بوده که از ابتدای آغاز این طرح تا پایان روز دوازدهم فروردین، ۱۳ هزار و ۴۵۱ ماموریت امدادی با حضور امدادگران اورژانس فارس انجام شده است.

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آمار مصدومان حوادث ترافیکی در ایام نوروز تا روز ۱۲ فروردین را ۲ هزار و ۶۰۶ مورد اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد جواد مرادیان به تشریح آخرین وضعیت فعالیت طرح سلامت نوروزی اورژانس تا ۱۲ فروردین ماه جاری پرداخت و گفت: آمار مصدومان حوادث ترافیکی در این ایام ۲ هزار و ۶۰۶ مورد بوده است که یک هزار و ۹۶۰ مورد خدمات بستری دریافت کرده و ۶۴۶ مورد نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی با یادآوری آغاز طرح سلامت نوروزی اورژانس فارس از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۲ بوده است، گفت: از ابتدای آغاز این طرح تا پایان روز دوازدهم فروردین، ۱۳ هزار و ۴۵۱  ماموریت امدادی با حضور امدادگران اورژانس فارس انجام شده است.

مرادیان تصریح کرد: از مجموع ماموریت های انجام شده، ۱۱ هزار و ۲۹۷ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی شهری و جاده ای و ۱۱ هزار و ۲۹۷ مورد نیز مربوط به ماموریت های غیرترافیکی شهری و جاده ای بوده است.

رئیس اورژانس فارس ادامه داد: همچنین در بازه زمانی یاد شده، بالگردهای اورژانس فارس، ۱۰ پرواز داشته که ۵ مورد برای خدمت رسانی در ماموریت های ترافیکی و ۵ مورد نیز مربوط به ماموریت های غیرترافیکی بوده است.

مرادیان همچنین اظهار کرد: از بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۲ تا دوازدهم فروردین، مجموعه اورژانس فارس پاسخگوی ۵۶ هزار و ۶۰۹ تماس مردمی بوده اند.

وی در ادامه از خدمت رسانی به ۱۰۹ مورد مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در بازه زمانی یاد شده خبر داد و گفت: کمپ های نوروزی اورژانس فارس نیز در این ایام، به ۳۸۹ مورد مراجعه مردمی، پاسخگو بودند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.