| کد خبر: 207903 |

راه آهن و شهرداری شیراز آماده میزبانی از مسافران است

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز، از اتخاذ تدابیر ویژه این مجموعه و اداره کل راه‌آهن فارس در استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

تین نیوز

غلامرضا غلامی سه‌شنبه ۲۴ اسفند در نشست مشترک معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز با مدیرکل راه آهن فارس گفت: راه آهن یکی از شیوه‌های حمل و نقلی است که با توجه به ایمنی و راحتی مسافرت با قطار از استقبال عمومی خوبی برخوردار است و هر ساله در ایام نوروز نیز حجم تقاضای مسافرت با قطار افزایش چشمگیری می‌یابد و این امر می‌طلبدتا مسئولین تمام تلاش و کوشش خود را برای رفاه مسافران نوروزی بکار گیرند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، او افزود: ایام پیک سفرهای نوروزی امسال از ۲۵ اسفند ماه آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد و بر این اساس ستادخدمات سفرهای نوروزی ضمن برگزاری جلسات مکرر همه تمهیدات لازم برای انجام هر چه بهتر سفرهای ضروری مردم در ایام نوروز مورد بررسی قرار گرفته است.

غلامی خاطرنشان کرد: وظیفه ما است که برای نوروز زیر ساخت‌هایمان مهیا باشد و همه ساله قبل از فرا رسیدن ایام نوروز کلیه واحد ها و ادارات معاونت خدمات شهری به تفکیک وظائف محوله، اقداماتی از قبیل تنظیف، گل کاری، رنگ آمیزی در اطراف ایستگاه راه آهن، محوطه و محیط اطراف ایستگاه می‌پردازند تا بهترین و مطلوب‌ترین خدمت را به مسافران  نوروزی و هم‌وطنان ارائه دهیم.

مهرداد انصاری، مدیرکل راه آهن فارس نیز در این نشست افزود: خدمات رسانی مطلوب باعث ایجاد ذهنیت مثبت برای سوق پیدا کردن مسافران و شهروندان به سمت استفاده از قطار برای سفر خواهد شد.همچنین آراستگی و نظافت قطار و ایستگاه‌ها و انجام به‌موقع سفرهای نوروزی جزء اولویت‌های اصلی همکاران ما در مجموعه راه‌آهن است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.