| کد خبر: 255475 |

به میزبانی مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می شود؛

اجلاس نخبگان، نظریه پردازی و سیاست گذاری کلان در جمهوری اسلامی ایران

مجمع تشخیص مصلحت نظام، اولین اجلاس نخبگان، نظریه پردازی و سیاست گذاری کلان در جمهوری اسلامی ایران را همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری برگزار می کند.

تین نیوز

مجمع تشخیص مصلحت نظام، اولین اجلاس نخبگان، نظریه پردازی و سیاست گذاری کلان در جمهوری اسلامی ایران را همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری برگزار می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، اولین اجلاس نخبگان، نظریه پردازی و سیاست گذاری کلان در جمهوری اسلامی ایران،  امروز سه شنبه۱۲ اردیبهشت ماه۱۴۰۲، با حضور رئیس، دبیر و جمعی از اعضا و روسای کمیسیون های مجمع، مقاماتی از سه قوه، رؤسا، استادان و پژوهشگران مراکز علمی و دانشگاهی، مدرسان و محققان حوزه های علمیه، نخبگان و مفاخر علمی و اجرایی برگزار  می شود.

آشنایی با جایگاه و نقش و فعالیت های مجمع تشخیص مصلحت نظام، برقراری و تقویت پیوند مجمع با مراکز علمی و نخبگانی و نیز تشریح فرایند سیاست گذاری کلان در جمهوری اسلامی ایران در کنار تبیین نظریه مبنا در جمهوری اسلامی ایران، از اهداف برگزاری این اجلاس ملی است.

در این اجلاس یکروزه که به همت پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام برپا می شود، علاوه بر سخنرانی جمعی از مسئولان نظام، میزگردها و نشست های علمی و نیز نمایشگاهی از فعالیت ها و دستاوردهای 12 مرکز علمی و پژوهشی فعال در امر نظریه پردازی و سیاست گذاری در معرض دید مدعوین و بازدیدکنندگان، قرار خواهد گرفت.

به گفته محمدرضا مجیدی، رئیس پژوهشکده تحقیقات راهبردی و رئیس این اجلاس، عصر امروز میزگردهای تخصصی با عناوین «علمی، فرهنگی و اجتماعی»، «سیاسی، دفاعی و امنیتی»، «زیربنایی و تولیدی»، «حقوقی و قضایی» و «اقتصادی، بازرگانی و اداری» با حضور نخبگان و اندیشمندان برجسته کشور در محل ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد و صاحبنظران ضمن آشنایی با گروه های علمی پژوهشی پژوهشکده، دیدگاه ها و نظرات خود را در خصوص سیاستگذاری در حوزه هر یک از میزگردها، بیان خواهند کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.