| کد خبر: 260553 |

پروژه‌ های عمرانی شهرداری هفته شیراز کامل می‌ شود

رئیس کمیسیون حمل ونقل، ترافیک و عمران شورای شهر شیراز با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی متعدد در مناطق یازده گانه این کلانشهر، گفت: دهه فجر امسال و هفته شیراز سال آینده موعد زمانی اتمام تمام پروژه ها است.

تین نیوز

رئیس کمیسیون حمل ونقل، ترافیک و عمران شورای شهر شیراز با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی متعدد در مناطق یازده گانه این کلانشهر، گفت: دهه فجر امسال و هفته شیراز سال آینده موعد زمانی اتمام تمام پروژه ها است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رضا محمدیان سه شنبه ۳۱ مرداد در نودمین جلسه عادی کمیسیون حمل و نقل شورای شهر شیراز گفت: پروژه های عمرانی متعددی در همه مناطق یازده گانه تعریف و بر اساس بودجه و اعتبارات مصوب در حال اجراست.

او اظهار کرد: پروژه های لوله گذاری و جمع آوری آب های سطحی، احداث بوستان های محله ای، بهسازی، ایجاد و مرمت فضای سبز، لکه گیری و جهش آسفالت معابر در حال اجرا و پروژه و اصلاح هندسی سه راه قدوسی غربی به خیابان وکلا به اتمام رسیده است.

محمدیان تأکید کرد: بخشی از پروژه ها تا دهه فجر و بخشی دیگر تا اردیبهشت سال آینده به مناسبت هفته شیراز افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

او با رضایتمندی از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های منطقه ۶ گفت: در محدوده این منطقه بالغ بر۵۰ پروژه محله ای در حال اجراست و مجموعه مدیریت شهری در این منطقه تمام سعی و کوشش خود را در راستای رفاه حال شهروندان به کار گرفته است تا این پروژه ها هرچه زودتر به بهره برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه بازدید از پروژه های عمرانی منطقه ۶ گفت: در شهرداری شیراز پروژه های عمرانی متعددی در همه مناطق یازده گانه تعریف و بر اساس بودجه و اعتبارات مصوب در حال اجراست.

در این جلسه که با حضور اعضای کمیسیون مذکور، مدیران و کارشناسان معاونت حمل ونقل و ترافیک و عمران شهرداری شهردار منطقه شش برگزار شد، شهردار منطقه ۶ شیراز به تشریح وضعیت پروژه های عمرانی و ترافیکی سطح منطقه پرداخت.

مسعود قادری با اشاره به پروژه های در حال اجرای سطح منطقه در زمینه های خدماتی، فضای سبز و محرومیت زدایی عنوان کرد: عملیات اجرایی ساماندهی آبراه شهرک جوادیه و پردیس بااعتبار ۹۰ میلیارد ریال از پروژه های محرومیت زدایی منطقه ۶، آغازشده است.

او با اهمیت خواندن پروژه ساماندهی مسیل ها و هدایت آب های سطحی و رفع آب گرفتگی معابر (کنترل سیلاب) در شهرک جوادیه و پردیس گفت: یکی از مشکلات و دغدغه شهروندان شهرک های مذکور، آب گرفتگی معابر و خطر بروز سیلاب در این دو شهرک در مواقع بارندگی است که پروژه ساماندهی مسیل و آبراه مذکور در لیست اجرایی منطقه ۶ قرارگرفته است.

شهردار منطقه ۶ شیراز افزود: رفع مشکلات زیست محیطی و بهداشتی و ساماندهی کانال در شهرک های جوادیه و پردیس از اهداف اجرای این پروژه است.

قادری گفت: بنا بر ضرورت خدمت رسانی به شهروندان و به منظور تسهیل در عبور و مرور، کاهش حجم ترافیک و همچنین افزایش ایمنی تردد شهروندان، احداث مسیر کندرو برای خودروهای عبوری تحت عنوان اصلاح طرح هندسی ترافیکی خیابان وکلا به سه راه قدوسی غربی انجام شد.

او با اشاره به گره ترافیکی به ویژه در برخی از ساعت های شبانه روز در این محور بیان کرد: کاهش بار ترافیکی و آسان سازی فرآیند عبور و مرور برای شهروندان در اولویت اقدامات منطقه است و به طورجدی در دستور کار خواهد بود.

شهردار منطقه ۶ شیراز اظهارامیدواری کرد: با اجرای این طرح زمینه رضایتمندی شهروندان بیش از پیش فراهم گردد و شاهد رفع گره ترافیکی خیابان وکلا به قدوسی غربی باشیم.

قادری با اشاره به رویکرد اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در سطح منطقه افزود: برنامه ریزی اجرای پروژه ها بر اساس نیازسنجی از محلات، نظرات شهروندان و یاوران شورا، رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار، ارتقاء سطح کیفی خدمات رسانی به شهروندان، ایجاد فضای شهری مناسب و حفظ سلامت و امنیت شهروندان دنبال می شود.

به گفته او؛ با توجه به گستره و نیاز به ایجاد فضاهای شهری برای استفاده شهروندان، برنامه ریزی برای احداث بوستان های کوچک مقیاس در زمین های در اختیار شهرداری انجام و عملیات احداث در دستور کار اجرا قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    متاسفانه بدلیل اینکه همه مسئولین محل سکونتشان در حوزه شهرداری منطقه شش شیراز هست توجه زیادتری به این منطقه می شود تقریباً حدود هفتاد درصد پروژه های عمرانی شیراز به این منطقه ختم می شود و بقیه مناطق شهری شیراز هم تماشاگه شهرراز هستند