| کد خبر: 178471 |

◄ اجرای تمرین عملیات برف‌روبی فرودگاهی ایران در شهر فرودگاهی امام

تمرین عملیات برف‌روبی شهر فرودگاهی امام‌خمینی امروز با ماشین‌آلات و تجهیزات کامل در مسیر کمربندی شمالی فرودگاه تا پل ترمینال-گالری سلام برگزار خواهد شد.

تین نیوز

مدیرکل ساماندهی و برنامه‌ریزی امور شهری شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر حجم بالای بارش نزولات الهی در پاییز و زمستان سال جاری گفت: امسال با تدوین دستورالعمل مدل برف‌روبی و تهیه و تجهیز 70 دستگاه ماشین‌آلات برای بخش‌های لندساید و ایرساید، بارش سنگین برف و باران ما را غافلگیر نخواهد کرد و بدون هیچ عیب و نقصی عملیات برف‌روبی در شهر فرودگاهی امام‌خمینی اجرا می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از شهر فرودگاهی امام‌خمینی، احمدرضا بیاتی ادامه داد: 36 دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات برای بخش لندساید و 34 دستگاه برای سطوح پروازی شامل کامیون‌های برف‌روب، برف‎خور، باب‌کت، جرثقیل و غیره آماده‌شده است.

بیاتی هم‌چنین از دپوی 250 تن اوره برای ایرساید و 600 تن شن و نمک برای لندساید شهر فرودگاهی خبر داد و گفت: سه ایستگاه اصلی برای انبار ماشین‌آلات و تجهیزات در لندساید در نظر گرفته‌شده که شامل ورودی جاده قم و جاده ساوه به فرودگاه و دپوی تاکسیرانی شهر فرودگاهی امام‌خمینی هستند.

مدیرکل ساماندهی و برنامه‌ریزی امور شهری شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی، افزود: براساس تجربیات گذشته و علم روز دنیا دستورالعملی برای مدیریت بحران در عملیات برف‌روبی طراحی و تدوین کرده‎ایم و تمام بخش‎های عملیاتی و پشتیبانی فرودگاه در مواقع اضطراری مطابق با این دستورالعمل اقدام خواهند کرد.

وی در پایان گفت: امسال هماهنگی ویژه‌ای با اداره‌کل راهداری، پلیس‌راه و استانداری تهران انجام‌شده است تا شاهد مشکلات مشابه سال گذشته ناشی از فقدان انسجام میان ارگان‌ها نباشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.