| کد خبر: 95096 |

معاون حمل‌ونقل وترافیک شهرداری تهران، خبر داد:

◄ آغاز فصل جدید فعالیت‌های حمل‌ونقلی در پایتخت

تین‌نیوز| معاون حمل‌ونقل وترافیک شهرداری تهران از آغاز فصل جدید فعالیت‌های حمل‌ونقلی پایتخت با رویكرد علمی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی معاونت حمل‌ونقل وترافیک شهرداری تهران، مراسم تكریم سیدجعفر تشكری‌هاشمی معاون سابق و معارفه سیدمازیار حسینی معاون جدید حمل‌ونقل و ترافیك شهرداری تهران با حضور مدیران عامل سازمان‌ها و شركت‌های تحت پوشش و مدیران ستادی این معاونت برگزار شد.
 
در این مراسم، تشكری‌هاشمی از مسئولیت به‌عنوان موهبتی الهی نام برد و اظهار داشت: كوته فكری است اگر تصور كنیم تصدی مسئولیت‌ها برای مسئولان مادام‌العمر است.

وی با اشاره به این‌كه هیچ كاری بدون تلاش جمعی محقق نشده و به ثمر نمی‌نشیند، گفت: در این سال‌ها اتفاقات بزرگی در شهر تهران رقم خورده و پروژه‌های مهمی در این كلان شهر به سرانجام رسیده كه از جمله می‌توان احداث تونل‌های شهری در حوزه فنی و عمرانی و ساخت تونل‌های مترو در حوزه حمل‌ونقل و ترافیك را نام برد.

معاون سابق حمل‌ونقل و ترافیك شهرداری تهران كه با حكم شهردار تهران به‌عنوان معاون توسعه منابع انسانی این مجموعه منصوب شده، تصریح كرد: معاون جدید حمل‌ونقل و ترافیك شهرداری تهران، مدیری ارزشمند و توانمند بوده و از مراتب علمی و تخصصی بالایی برخوردار است و شایسته‌تر از گذشته این كار را به سرانجام می‌رساند.

بر اساس این گزارش، حسینی با تقدیر و تشكر از زحمات و مجاهدت‌های تشكری‌هاشمی، گفت: انصاف این است كه مدیریت این معاونت در طولانی مدت و با حجم وسیعی از مسائل و مشكلات و طیف متنوعی از نوآوری‌ها و اتفاقات خوب، كار ساده‌ای نیست.

وی با اشاره به این كه تلاش خواهیم كرد تا ضمن حفظ دست‌آوردهای گذشته، موفقیت‌های جدیدی در حوزه حمل‌ونقل شهری حاصل شود، ابراز داشت: برای نیل به موفقیت، ضمن لزوم وجود نیت خالص، همراهی تیم كاری همدل و هماهنگ و در عین حال متخصص و لایق، ضرورت دارد.

معاون سابق فنی و عمرانی شهرداری تهران، همكاری و هماهنگی دو حوزه «فنی و عمرانی» و «حمل‌ونقل و ترافیك» را ضامن موفقیت پروژه‌های ترافیكی دانست و تصریح كرد: به‌زودی با اعلام راهبردهای كاری معاونت حمل‌ونقل و ترافیك با رویكرد علمی، فصل جدید فعالیت های این معاونت رقم می‌خورد.

حسینی با اشاره به این كه اقدامات مدیریت‌شهری هم‌چون توسعه مترو، فعالیت‌های ماندگاری است كه مردم پایتخت سال‌های سال از آن  استفاده خواهند کرد، گفت: مدیریت حوزه حمل‌ونقل و ترافیك در كلان‌شهری چون تهران، مسئولیت خطیری است كه نیاز به همكاری تمامی دستگاه‌های دست اندركار و همراهی مردم و رسانه‌ها دارد.

وی با بیان این‌كه توسعه حمل‌ونقل شهری با محوریت سامانه‌های ریلی با هدف دست‌یآبی به سهم 75 درصدی حمل‌ونقل عمومی از جابه‌جایی‌های پایتخت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: در اجرای سیاست‌های ابلاغی شهردار تهران، اولویت توسعه حمل‌ونقل عمومی با تمركز بر مترو و اتوبوسرانی با تأكید بر احداث 100 كیلومتر خط جدید مترو در دستور كار این معاونت قرار دارد.

معاون جدید حمل‌ونقل و ترافیك شهرداری تهران در پایان با تأكید بر تعامل فزآینده با حوزه فنی و عمرانی در جهت توسعه حمل‌ونقل شهری، خاطرنشان كرد: در این میان، ارتقای فرهنگ ترافیك و تحقق اهداف فرهنگی و اجتماعی در این حوزه مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت.

در این مراسم، حجت الله بهروز قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران نیز با قرائت متن قدردانی مدیران و كاركنان این معاونت از ده سال مدیریت تشكری‌هاشمی و اهدای یك جلد كلام ا... مجید، «صبوری» را مهم‌ترین ویژگی ایشان دانست و از یك دهه خدمات و زحمات وی در این حوزه قدردانی کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.