| کد خبر: 258210 |

مشکلات رفع نقص اتوبوس های گارانتی دار

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری اراک گفت: رفع نقص ۳۸ دستگاه اتوبوس درون شهری گارانتی دار زمان بر است.

تین نیوز

کریم عبدی، رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: ۵۰ دستگاه از اتوبوس های شهر که مدت زمان گارانتی آنها گذشته است را می توان بلافاصله پس از ایجاد مشکل برای رفع نقص منتقل کرد، اما در مورد ۳۸ دستگاه دیگر که گارانتی دارد، تعمیر و رفع نقص زمان بر است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، عبدی با بیان اینکه ۵۲ دستگاه اتوبوس با همکاری وزارت کشور از شرکت های ایران خودرو دیزل و عقاب اسکانیا خریداری شده، اما هنوز به شهرداری تحویل داده نشده است، اظهار کرد: اتوبوس های قدیمی تنها به عنوان خودورهای رزرو استفاده می شود و به محض اینکه اتوبوس های جدید تحویل شهرداری شود، این خودورهای فرسوده نیز از خط خارج خواهد شد.

وی افزود: ۵۰ دستگاه از اتوبوس های شهر که مدت زمان گارانتی آنها گذشته است را می توان بلافاصله پس از ایجاد مشکل برای رفع نقص منتقل کرد، اما در مورد ۳۸ دستگاه دیگر که گارانتی دارد، اگر ما شخصاً اقدام به تعمیر کنیم خودرو از گارانتی خارج می شود و هزینه های بالای تعمیر بر عهده شهرداری خواهد بود.

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری اراک اضافه کرد: چنانچه این اتوبوس ها با نقص مواجه شود، باید با شرکت مسئول تماس بگیریم که حدود یک هفته زمان می برد تا اکیپ تعمیر برای رفع نقص از طرف شرکت فرستاده شود.

عبدی تاکید کرد: سیستم های سرمایشی ناوگان عمومی شهر اراک از پانزدهم خرداد تا پایان مهرماه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۶:۰۰ فعال خواهد بود، البته این بازه زمانی به دمای هوا نیز بستگی دارد و تا زمانی که گرما ادامه داشته باشد کولرها نیز فعال خواهد بود.

وی گفت: سیستم سرمایشی تعدادی از اتوبوس های جدید شهر یک هفته تا ۱۰ روز قطع بود، از این رو تماس های مردمی با شهرداری انجام شده بود که حاکی از گلایه مندی شهروندان از این موضوع بود.

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری اراک افزود: همان طور که توضیح دادم به دلیل گارانتی دار بودن خودرو رفع نقص یک هفته زمان برد و این مشکل رفع شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    جدای از تولیدکنندگان متفرقه متعدد اتوبوس در کشور . بزرگترین کارخانه و تولیدکننده اتوبوس و ون در غرب آسیا (ایران خودرودیزل ) درحال خاک خوردن می باشدآنوقت دولت و مجلس بفکر واردات اتوبوس خصوصا اتوبوس دسته دوم افتاده اند!!! جای تاسف است !!! دولت بجای اینکار ها تکیه بر تولید داخلی کند و اگر با مدیریت این تولیدکننده مشکل دارد آن را عوض کند. این وضعیت برای کشور و این دولت شرم آور است...