| کد خبر: 243580 |

اعلام تمهیدات ترافیکی ویژه سالگرد ارتحال امام (ره)

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور، از آماده باش پلیس برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

تین نیوز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور، از آماده باش پلیس برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه حضور در مرکز ۱۹۷ و دیدار چهره به چهره با مردم درباره تمهیدات پلیس برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: در این خصوص تمهیدات لازم از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی پیش بینی شده است که بخش عمده‌ای از آن مربوط به تهران بوده و به زودی ریز جزئیات آن اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: البته علاوه بر آن در دیگر استان‌ها نیز تمهیداتی برای جابجایی زائران پیش بینی شده است و در مجموع پلیس راهور برای برگزاری این مراسم در آماده‌باش کامل قرار دارد و طرح عملیاتی آن تدوین شده و از یکی دو روز آینده فازهای مختلف آن به تدریج اجرا می‌شود.

هادیانفر با بیان اینکه پارکینگ‌ها محل استقرار زائران و … همه پیش بینی و جانمایی شده است، گفت: در همین راستا نیز ممکن است در حین برگزاری مراسم یا قبل و پس از آن یک سری محدودیت‌های موقت ترافیکی با تشخیص فرمانده میدان اعمال شود. البته تمام تلاش ما این است که شرایط برای افرادی که ممکن است بلیت پرواز و… داشته باشند نیز فراهم شده و دسترسی آنان به فرودگاه برقرار باشد.

ممنوعیت تردد اتوبوس‌ها از محور چالوس در تعطیلات ۱۴ و ۱۵ خرداد

هادیانفر با اشاره به اتوبوس‌هایی که از نقاط مختلف کشور به مقصد حرم مطهر امام خمینی (ره) تردد می‌کنند، گفت: از شمال، جنوب، شرق و غرب کشور اتوبوس‌هایی به سمت حرم حضرت امام حرکت می‌کند. در مورد تردد اتوبوس‌ها از محورهای شمالی یک محدودیت وجود داشته و آن ممنوعیت تردد از محور چالوس است. در این ایام اتوبوس‌ها صرفاً باید از دو محور هراز و فیروزکوه تردد کنند و جاده چالوس برای تردد اتوبوس‌ها ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین به پلیس راه نیز ابلاغ کردیم تا کاروان‌هایی که از شهرهای دیگر حرکت می‌کند تحت نظارت و در صورت لزوم مورد اسکورت قرار دهد.

رئیس پلیس راهور فراجا اضافه کرد: ممکن است برخی از افراد نیز با خودروی شخصی خود را به این محل برسانند که در این خصوص نیز تمهیدات لازم و پارکینگ‌های ویژه پیش بینی شده است.

هادیانفر درباره افرادی که ممکن است با پای پیاده قصد حضور در حرم مطهر را داشته باشند نیز گفت: برای این افراد نیز تمهیدات لازم پیش بینی شده و البته خود این افراد نیز باید تدابیر احتیاطی و ایمنی را در نظر گرفته و مسیر حرکت خود را با پلیس هماهنگ کنند.

وی همچنین از ممنوعیت برای تردد اتوبوس‌های فرسوده خبر داد و گفت: بطور کلی و برابر ابلاغی که صورت گرفته تمامی سفرهای بین شهری باید با اتوبوس‌های بین شهری استاندارد انجام شده و از تردد اتوبوس‌های غیر استاندارد جلوگیری می‌شود. در این ایام نیز پلیس اجازه جابجایی زائران با اتوبوس‌های فرسوده، ناایمن و غیر استاندارد را نخواهد داد و حتماً باید جابجایی‌ها با اتوبوس‌های استاندارد انجام شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.