| کد خبر: 218205 |

◄ آخرین جزئیات دریافت تسهیلات کرونایی رانندگان تاکسیرانی

​دریافت تسهیلات کرونایی تاکسیرانان تا 15 شهریور مهلت دارد.

تین نیوز

دریافت تسهیلات کرونایی تاکسیرانان تا 15 شهریور مهلت دارد.

به گزارش تین نیوز، تاکسیران‌ها تا 15 شهریورماه مهلت دارند که در سامانه کارا ثبت‌نام کرده و از تسهیلات کرونایی استفاده نمایند.

برای افراد بیمه‌شده پس از ارسال پیامک، راننده به سامانه کارا مراجعه، ثبت‌نام می‌کند و پس از انتخاب بانک عامل، باید برای دریافت وام به بانک مراجعه ‌کند.

متقاضیان فاقد بیمه باید در سایت تیک بخش «ثبت‌نام متقاضی فاقد بیمه» را لحاظ کنند. رانندگان بیمه نشده نیز جهت دریافت تسهیلات کرونایی مشاغل آسیب‌دیده خود می‌توانند اطلاعات خود را از سوی دستگاه‌های مربوطه به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه دهند. همچنین در مرحله بعد پیامک از سوی وزارت تعاون برای آن‌ها ارسال می‌شود و می‌توانند در سامانه کارا جهت دریافت تسهیلات ثبت‌نام کنند و در مرحله پایانی با مراجعه به بانک‌های مربوطه، تسهیلات خود را دریافت کنند.

راننده باید مبلغ تسهیلات درخواستی را با توجه به سقف 6 میلیون تومانی آن، وارد کند. همچنین رانندگان می‌توانند از طریق دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی شهر تهران نیز اقدام نمایند.

پیش‌تر مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران گفت: تاکنون پیامک مراجعه به بانک برای اعطای تسهیلات وام شش میلیون تومانی به ۳۰ هزار تاکسیران شهر تهران ارسال‌شده است. همچنین وزارت رفاه این وام را برای تاکسیرانان مشمول بیمه تأمین اجتماعی واریز کرده است.

علیرضا قنادان درباره تسهیلات وام دو میلیون تومانی دیگر برای تاکسیرانان، گفت: علاوه بر تسهیلات وام شش میلیون تومانی، به چهار هزار نفر از تاکسیرانان که جزو افراد آسیب‌دیده از کرونا بوده‌اند یا دارای بیماری‌های خاص هستند، وام دو میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.