| کد خبر: 202292 |

اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی

◄ برگزاری آیین تجلیل از رانندگان نمونه شرکت خودرو سرویس شهر

همزمان با هفته حمل و نقل، آیین تجلیل از رانندگان نمونه شرکت خودرو سرویس شهر در مجتمع فرهنگی شهید غنی‌پور در منطقه 10 برگزار شد.

تین نیوز

همزمان با هفته حمل و نقل، آیین تجلیل از رانندگان نمونه شرکت خودرو سرویس شهر در مجتمع فرهنگی شهید غنی‌پور در منطقه 10 برگزار شد.

به گزارش تین نیوز، شرکت خودرو سرویس شهر با 7 هزار عضو طی مراسمی همزمان با هفته حمل و نقل از رانندگان نمونه خود تجلیل کرد. در این مراسم حسین وزیری، مدیرعامل این شرکت، حمل و نقل را یکی از زیربنا‌های اقتصاد خواند و نقش آن را در توسعه مورد توجه قرار داد.

تصاویری از تجلیل از رانندگان نمونه شرکت خودرو سرویس شهر ببینید

وی در این باره گفت: شرکت خودرو سرویس با بیش از دو دهه فعالیت امروز یک شرکت مادرتخصصی در حوزه حمل و نقل درون‌شهری است. خودرو سرویس علاوه بر شهرداری تهران، با بیش از 137 وزارتخانه، سازمان، شرکت و نهاد دولتی همکاری می‌کند. به طور نمونه فقط رسانه ملی از هزار خودروی شرکت خودرو سرویس در حوزه حمل و نقل درون شهری، خدمت دریافت می‌کند. شرکت همراه اول، دخانیات، شرکت توسعه اماکن ورزشی، بسیاری از بانک‌ها و نهاد‌ها با ما همکاری می‌کنند.

وزیری با اشاره به فشار‌های اقتصادی موجود در حوزه حمل و نقل درون شهری افزود: تلاش کردیم با همه این ها، خدمات ارزنده‌ای را در مسیر توسعه ارائه بدهیم. وضعیت امروز حاصل تلاش مجدانه همکاران من در خودرو سرویس است. چالش‌های پیش روی ما اصلا کم نیستند؛ از افزایش قیمت خودرو گرفته تا قیمت قطعات یدکی. اما امروز دومین بحران پس از پلتفرم‌های اینترنتی افزایش بنزین است که فشار مضاعفی به همکاران ما وارد کرده است.

آیین تجلیل از رانندگان نمونه شرکت خودرو سرویس شهر

وی گفت: باید تشکر کرد از همکاران راننده‌مان که با همه این معضلات کار را زمین نگذاشتند. همچنین باید از هیئت مدیره شرکت و سهامداران، مدیریت مالی شهرداری و مدیریت تاکسیرانی تهران و نیز بدنه اداری شرکت تشکر کنم. خانواده 7 هزار نفری خودرو سرویس با 50 کارمند اداره می‌شود و همه ما تلاش می‌کنیم در حوزه‌های پرداخت حقوق و دستمزد، بیمه و دیگر خدمات نسبت به وضعیت همکاران راننده پیگیر و مسئولیت‌پذیر باشیم.

آیین تجلیل از رانندگان نمونه شرکت خودرو سرویس شهر

همچنین بابک افقهی، رئیس هیئت مدیره این شرکت نیز درباره مدیریت تعدیل رانندگان در سرویس خودرو گفت: توجه به رفاه و معیشت رانندگان همیشه یکی از مسائل ما بوده و هست. نگاه انسانی غالب در تصمیم‌گیری‌های شرکت به گونه‌ای بود که وقتی بنا بر تعدیل برخی از همکاران بود، با تمهیدی که اندیشیده شد قرار بر این شد که این تعدیل در ظرفیت‌های خالی دیگر استفاده شود تا در این روز‌های سخت با کم کردن سطح رانندگان مواجه نباشیم.

در این مراسم از 72 راننده نمونه تجلیل شد و به قید قرعه نیز جایزه‌هایی به آن‌ها تعلق گرفت. اسامی این رانندگان به پیوست منتشر می‌شود.

1

2

 

3

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.