| کد خبر: 197931 |

رئیس سازمان حمل‌ونقل و ترافیک خبر داد:

احداث «پیاده راه کامل» در مسیر میدان ولیعصر تا هفت‌تیر

رئیس سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه بازدید از «هفدهمین نمایشگاه حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری» از اجرای طرح «پیاده راه کامل» در محدوده‌ی خیابان کریم‌خان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

تین نیوز

رئیس سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه بازدید از «هفدهمین نمایشگاه حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری» از اجرای طرح «پیاده راه کامل» در محدوده‌ خیابان کریم‌خان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اقتصادآنلاین، «مهدی حجت» با اشاره به اینکه توسعه حمل‌ونقل پاک و پایدار یکی از اهداف مدیریت شهری است تصریح کرد: در حال حاضر مسیرهای ویژه دوچرخه در معابر مرکزی شهر احداث‌شده که به‌صورت نرده  در عرض خیابان جداسازی شده است.

وی با بیان اینکه مسیرهای کنونی ویژه دوچرخه‌سواری موقتی است اظهار داشت: مطالعه و سنجش کارایی این مسیرهای ویژه در معابر مرکزی شهر در دست اقدام است و چنانچه نتایج این مطالعات مطلوب باشد، به‌صورت دائمی اجرا می‌شود.

رئیس سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از اجرای طرح « پیاده راه کامل» در محدوده‌ی خیابان کریم‌خان خبر داد و گفت: بر اساس این طرح  در مسیر میدان ولیعصر(عج) تا میدان هفت‌تیر،  و در دو سمت خیابان نرده‌ها جمع‌آوری‌شده و پیاده راه کامل  در این مسیر احداث خواهد شد.

به گفته حجت؛ پیاده راه کامل، خیابانی است شبیه بلوار که برای تمامی افراد اعم از معلولان، نابینایان، کالسکه کودکان و... مناسب‌سازی شده و هیچ اختلاف سطحی نداشته باشد و درعین‌حال مسیر ویژه دوچرخه نیز یکپارچه خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری اقتصاد انلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.