| کد خبر: 193631 |

ارزیابی مثبت عضو هیئت رییسه مجلس از پیشرفت پروژه‌های عمرانی پردیس

محمدعلی وکیلی، ضمن بازدید از شهر جدید پردیس، پیشرفت‌ پروژه‌های این شهر را مثبت ارزیابی کرد.

تین نیوز

محمدعلی وکیلی، ضمن بازدید از شهر جدید پردیس، پیشرفت‌ پروژه‌های این شهر را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد علی وکیلی، عضو هیئت رئیسه مجلس روز پنجشنبه، دهم مردادماه از پروژه‌های عمرانی شهر جدید پردیس بازدید و در نشستی با حضور مسئولان این شهر جدید، پیشرفت پردیس در ماه‌های اخیر را مثبت ارزیابی کرد.

وی برنامه‌ها برای حل مشکلات در پردیس را بهانه‌ای دانست که باعث شد تا مجلس بندهای گره‌گشایی برای حل مشکل مسکن مهر در کل کشور تصویب کند.

وکیلی از تشکیل کمیته راهبردی شامل نمایندگان مجلس و شورای شهر تهران، استاندار و شهردار تهران برای حل مشکلات هم‌پوشانی مسائل شهر تهران و شهرهای حومه مانند پردیس خبر داد و اعلام کرد: می‌توان با بندهایی که پیشبینی شده، تا سقف دو میلیارد یورو برای توسعه حمل و نقل شهرهای حومه‌ای و تهران از صندوق ذخیره استفاده کرد. 

وی در ادامه از ایجاد دفاتر خانه ملت در شهرهای حومه تهران در شروع کار مجلس دهم گفت و حضور دوره‌ای نمایندگان در این شهرها برای پیگیری مشکلات را فرصتی مناسبی خواند که در گذشته شاید توجه کمتری به این موضوع در شهرهای حومه می‌شد.

وکیلی در پایان پیشرفت پردیس با همین روند را موضوعی دانست که در آینده باعث خواهد شد بخشی از مشکلات کلان‌شهر تهران را حل کند.

پردیس یکی از شهرهایی در کشور است که نرخ رشد جمعیت قابل توجهی دارد

در بخشی از این نشست رضایی فرماندار پردیس از تلاش ویژه مجلس در کمیسیون تلفیق برای تنظیم بودجه سال ۹۸ و نگاه ویژه برای تکمیل مسکن مهر قدردانی کرد و گفت: پیشرفت رشد جمیعت در پردیس هم‌سو با پیشرفت سایر امور و پروژه‌های عمرانی در این شهر است.

وی اعلام کرد: اکنون پردیس یکی از شهرهایی در کشور است که نرخ رشد جمعیت قابل توجهی دارد و روزانه شاهد استقرار خانواده‌های زیادی در مساکن مهر هستیم.

فرماندار پردیس همچنین از برنامه‌ریزی‌های شرکت عمران برای تکمیل پروژه‌های عمرانی قدردانی و اعلام کرد: در صورت نیاز برای تسریع در روند امور، فرمانداری همانند گذشته همراهی لازم را برای بهره‌برداری حداکثر از تصمیم‌گیری‌های کلان، خواهد داشت.

در چند ماه اخیر بیش از شش هزار واحد در فاز ۱۱ به مالکان تحویل داده شده است

در ادامه مدیرعامل شرکت عمران به ارائه گزارش برنامه‌های کلان این شرکت در ماه‌های اخیر پرداخت. هدایت تصویب ردیف‌های جدید در بودجه سال ۹۸ و اختصاص بندهایی برای خط مترو و همچنین تکمیل مسکن مهر را گشایش بزرگی در شهر پردیس خواند و از زحمات نمایندگان مجلس برای تصویب بندهای مورد نیاز تشکر کرد.

مدیرعامل شرکت عمران، پردیس را یک پروژه بزرگ در کشور توصیف کرد و تفاوت بزرگ مسکن مهر در این شهر نسبت به دیگر نقاط را در این دانست که در پردیس در حال ساخت یک شهر هستیم، نه صرفا مسکن.

به گزارش شرکت عمران شهر جدید پردیس، هدایت همچنین حل تمامی مشکلات در فازهای مختلف به ویژه فاز ۱۱ در همان ابتدای ورود تیم مدیریتی جدید را یکی از کارهای ویژه این شرکت دانست و اعلام کرد: در چند ماه اخیر بیش از شش هزار واحد در فاز ۱۱ به مالکان تحویل داده شده است.

حضور قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در شهر پردیس با قراردادی بالغ بر دو هزار میلیارد برای تکمیل زیرساخت‌ها و موضوعات مربوط به مترو دیگر موضوعی بود که هدایت به آن اشاره کرد و از شروع عملیات اجرایی پس از تکمیل نقشه‌برداری‌ها در ماه‌های آینده خبر داد.

مدیرعامل شرکت عمران به اهمیت تکمیل زیرساخت‌ها در پردیس نیز اشاره کرد و گفت: هم‌زمان با رسیدن پردیس به افق جمیعی مورد نظر، باید هم آب مورد نیاز مسکن‌های مهر را تامین کرد که برنامه‌های خوبی برای این بخش در نظر گرفته شده است و هم باید تصفیه‌خانه شماره دو ساخته شود که مجوز آن از شورای عالی محیط زیست اخذ شده و در انتظار ابلاغ استان قرار دارد.

مدیرعامل شرکت عمران در پایان از اهمیت ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکن در طرح اقدام ملی در تولید و عرضه مسکن گفت و سهم پردیس را ۱۶ هزار واحد اعلام کرد: عملیات اجرایی هفت هزار واحد با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.