| کد خبر: 190610 |

تبدیل پادگان نیروی هوایی به موزه

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از تبدیل پادگان نیروی هوایی منطقه ۱۳ به موزه خبرداد.

تین نیوز

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از تبدیل پادگان نیروی هوایی منطقه ۱۳ به موزه خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا جوادی یگانه ضمن بازدید از پادگان نیروی هوایی منطقه ۱۳ گفت: با تاکیدات پیروز حناچی - شهردار تهران- قرار شد که این پادگان به موزه تبدیل و درهای آن به روی عموم مردم باز شود تا از فداکاری‌ها و رشادت‌های نیروی هوایی در دوران جنگ تحمیلی و آمادگی آن‌ها پیش از انقلاب و مواجهه با دشمنان که بخشی از آن به بعد از انقلاب منتقل شد، مطلع شوند.

وی با اشاره به تاریخ پیوسته نیروی هوایی از دوران پهلوی تا بعد از انقلاب اظهارکرد: هرگونه ارتباط و آشنایی با این تاریخ درخشان و تحولات و افتخارات نیروی هوایی می‌تواند به مردم و درک تاریخی‌شان کمک کند. اینها مسائلی هستند که می‌توانند به اطلاعات تاریخی مردم و به‌ویژه دانش آموزان تهرانی و سایر شهرهای کشور بیفزایند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در مورد نحوه آماده‌سازی این موزه گفت: بازسازی و آماده کردن این موزه برعهده شهرداری و فضا و همه امکانات ارزشمند آن متعلق به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی است.

بنا براعلام پایگاه اطلاع‌رسانی شهرنوشت، وی در پایان ضمن ابراز امیدواری از بازگشایی این موزه تا هفته دفاع مقدس در ۳۱ شهریور اظهارکرد: در نظر داریم موزه دفاع مقدس را نیز به این مکان منتقل کنیم و از ظرفیت بالای این موزه برای آشنایی مردم با تاریخ نیروی هوایی و جنگ تحمیلی استفاده کنیم.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.