| کد خبر: 190368 |

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛

◄ 600 دستگاه اتوبوس فرسوده اجازه تردد در تهران ندارند

تاریخ انقضای تعداد زیادی از مخازن گاز اتوبوس‌ها به پایان رسیده و این تعداد از اتوبوس‌ها اجازه تردد در سطح شهر را ندارند.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در واکنش به حضور اتوبوس‌های گاز سوز که تعبیر به بمب‌های متحرک شده‌اند، گفت: تاریخ انقضای تعداد زیادی از مخازن گاز اتوبوس‌ها به پایان رسیده و این تعداد از اتوبوس‌ها اجازه تردد در سطح شهر را ندارند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، پیمان سنندجی با اشاره به فرسوده بودن تعداد زیادی از ناوگان اتوبوسرانی و ضرورت نوسازی آن‌ها، اظهار کرد: در این خصوص در انتظار مصوب شدن لایحه دولت درباره اختصاص یارانه مابه‌التفاوت سوخت به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی هستیم زیرا سهم تهران از این مصوبه 5 هزار دستگاه اتوبوس است که نقش تعیین کننده‌ای در نوسازی حمل و نقل عمومی در پایتخت دارد.

وی با بیان اینکهدر متوقف کردن اتوبوس‌هایی که مخازن گاز آن‌ها به زمان انقضای خود رسیده‌اند در معرض اعتراض قرار داریم، افزود: تاریخ انقضای مخازن گاز 600دستگاه اتوبوس به پایان رسیده است و سازمان اتوبوسرانی اجازه تردد به آن‌ها نمی‌دهد، البته با این اتهام که از اتوبوس‌های موجود استفاده نمی‌شود روبه‌رو هستیم اما در نهایت شرکت واحد اتوبوسرانی بر ان است تا از محل درآمدهای سوخت CNG ،  مخازن 645 دستگاه اتوبوس را تعویض و آن‌ها را به چرخه ناوگان حمل و نقل عمومی بازگرداند.

سنندجی در بخش دیگری از سخنان خود به راه‌اندازی سیستم اعلام ایستگاه در اتوبوس‌های شرکت واحد پرداخت و ابراز داشت: براساس برنامه قرار بود تا سیستم اعلام ایستگاه تا اوایل تیرماه در اتوبوس‌های تندرو راه‌اندازی شود که خوشبختانه در این بخش از برنامه زمانبدی خود پیشی گرفته‌ایم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.