| کد خبر: 187139 |

◄ نصب دوربین‌های خروجی زوج و فرد تا خرداد ماه

براساس قانون و نظر شورای شهر و ترافیک، از ابتدای تیرماه محدوده زوج و فرد با عنوان محدوده آلودگی هوا و به صورت دیگری کنترل خواهد شد و تا خرداد ماه خروجی‌های زوج و فرد به دوربین مجهز خواهند شد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران از نصب دوربین‌های خروجی محدوده زوج و فرد تا خردادماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، احسان جاهد در واکنش به انتقاداتی درباره دوربین‌های کنترل ترافیک مبنی بر این نکته که نبود دوربین، اجرای طرح زوج و فرد را در مبادی خروجی شهر با مشکل مواجه می‌کند، اظهار کرد: در سنوات گذشته، نیازی به وجود دوربین درخروجی‌ها نبوده، و به همین علت درحال‌حاضر برخی خروجی‌ها در محدوده  زوج و فرد فاقد دوربین کنترل ترافیک هستند.

وی در ادامه سخنان خود با پرداختن به موضوع تکمیل تدریجی دوربین‌ها در سطح شهر، تصریح کرد: براساس قانون و نظر شورای شهر و ترافیک، از ابتدای تیرماه محدوده زوج و فرد با عنوان محدوده آلودگی هوا و به صورت دیگری کنترل خواهد شد و تا خرداد ماه خروجی‌های زوج و فرد به دوربین مجهز خواهند شد.

جاهد در واکنش به سوالی درباره خرابی برخی دوربین‌های نصب شده در محدوده طرح زوج و فرد نیز، یادآور شد: هر سیستم سخت‌افزاری قطعاً به مرور زمان با مشکل فنی روبه‌رو می‌شود اما الزاماتی مبنی بر دریافت داده‌های مناسب دوربین‌ها با درصد خوب وجود دارد که در غیر این‌صورت دوربینی که دارای مشکل فنی است بهسازی و  تعمیر  شود. زیرا دوربین‌ها کار نظارت بر ترافیک شهر را برعهده دارند.

وی در خصوص نواقص موجود در بعضی جت فن‌ها در تونل‌های تهران، ابراز داشت: در تونل توحید چند جت‌فن را به دلایل نیاز به تعمیر از مدار خارج شده و پس از تعمیرات لازم به مدار بهره‌برداری بازگزدانده می‌شوند. این سازمان با توجه به عمر و کارکرد تونل و جت‌فن اقدامات تعمیر و نگهداری در این‌باره راه به موقع نیاز به اجرا می‌گذارد. جت‌فن‌ها توسط یکی از شرکت‌های صنایع دفاع که در حوزه صنعت هلیکوپتر فعالیت دارد، تعمیر و  یا اورهال می‌شوند.

جاهد با تاکید بر این‌که جت‌فن‌های معیوب تونل‌های شهری از چرخه فعالیت خارج و به تعمیرگاه فرستاده می‌شوند، خاطرنشان کرد:  چنان‌چه مشکل فنی در جت‌فن‌ها وجود داشته باشد که معمولا این اتفاق به دلیل عمر بالای ساخت تونل در دو توحید و رسالت، دیده می‌شوند، جت‌فن خاموش شده و مورد بازبینی و تعمیر قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.