| کد خبر: 161621 |

سلیمی خبر داد:

پیدا شدن دو گوشی موبایل در عملیات جستجوی هواپیمای سانحه دیده/ 500 عکس و 25 فیلم بررسی شد

نماینده مردم سمیرم از پیدا شدن دو گوشی موبایل در عملیات جستجوی لاشه هواپیمای سانحه دیده خبر داد و گفت: انتظار می‌رود امروز زوایای پنهان این حادثه مشخص شود.

تین نیوز

نماینده مردم سمیرم از پیدا شدن دو گوشی موبایل در عملیات جستجوی لاشه هواپیمای سانحه دیده خبر داد و گفت: انتظار می‌رود امروز زوایای پنهان این حادثه مشخص شود.

به گزارش تین‌نیوز، اصغر سلیمی  درباره آخرین اخبار در خصوص عملیات جست و جوی هواپیمای سانحه دیده در سمیرم، گفت: از روز حادثه، مدیریت بحران شهرستان سمیرم تشکیل و بلافاصله تیم های اعزامی، مسئولان کلان استانی و کشوری در منطقه حاضر شدند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بالگردها روز نخست به دلیل شرایط نامناسب جوی امکان پرواز نداشتند، گفت: روز گذشته توسط 9 تیم تفحص پهپادی 500 عکس و 25 فیلم گرفته شد.

وی ادامه داد: شب گذشته تا ساعت 11 در محل بخشداری پادنای علیا عکس ها مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد امروز ساعت 6 و نیم صبح تیم های هوایی و زمینی با انسجام و هماهنگی کامل مناطق مشکوک را مورد بازرسی قرار دهند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه اکنون تیم های تفحص در حال اعزام به منطقه هستند، تصریح کرد: مقرر شد هواپیمای اف 4 از تمامی رشته کوه دنا تصویربرداری کلی انجام دهد تا هواپیماهای سپاه و هلال احمر بتوانند پرواز خود را در مناطق مشکوک انجام دهند.

سلیمی ادامه داد: اطلاعات به دست آمده از مخابرات استان اصفهان و شهرستان سمیرم بیانگر پیدا شدن دو گوشی موبایل از مسافران هواپیما است؛ در حال حاضر تیم تفحص در ارتفاعات 3870 متری چشمه نول منطقه پادنا به جستجو ادامه می دهند.

وی افزود: بر اساس اطلاعات کسب شده از مردم محلی مناطق مورد نظر امروز مورد بررسی قرار می گیرند و با توجه به اینکه پیش بینی ابری شدن هوا در بعدازظهر وجود دارد بنابراین تا ساعت 2 بعدازظهر فرصتی طلایی در اختیار داریم تا بتوان محل حادثه را شناسایی و خانواده ها را از نگرانی نجات دهیم.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برای ابراز همدردی با خانواده جانباختگان در سمیرم سه روز عزای عمومی اعلام شده است، گفت: انتظار می رود امروز زوایای پنهان این حادثه مشخص شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.