| کد خبر: 181359 |

◄ کلنگ‌زنی پروژه متروی پردیس در دهه‌فجر

وزیرراه و شهرسازی با جدّیت تمام به دنبال ساخت و تجهیز مسکن مهر هستند و در این ارتباط وعده‌هایی نیز ارائه کرده‌اند که این پروژه در سال 98 به اتمام برسد.

تین نیوز

نماینده تهران در شورای عالی استان‌ها از کلنگ زنی پروژه متروی پردیس در دهه‌فجر، خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، ممحمد قانبیلی با اشاره به اینکه بودجه این پروژه نیز در لایحه بودجه 98 در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: در جلسه‌ای که به این منظور برگزار شد، با حضور آقایان عارف، موسوی، سروش وخانم سعیدی نمایندگان مجلس و طاهرخانی معاون وزیرراه و شهرسازی و حقیقی فرماندار شهرستان پردیس پیرامون مسکن مهر و متروی پردیس بررسی‌های لازم صورت گرفت.

وی در ادامه با اشاره به مسکن مهر پردیس و مسائل پیرامونی آن، تصریح کرد: وزیرراه و شهرسازی با جدّیت تمام به دنبال ساخت و تجهیز مسکن مهر هستند و در این ارتباط وعده‌هایی نیز ارائه کرده‌اند که این پروژه در سال  98 به اتمام برسد.

قانبیلی با بیان اینکه، بودجه قابل توجهی نیز در لایحه بودجه سال 98 برای پروژه مسکن مهر پردیس درنظر گرفته شده است، ابراز داشت:  این مترو در امتداد خط 2 متروی تهران است و پیش‌بینی می شود ظرف 3 سال این پروژه به اتمام برسد.

نماینده تهران در شورای عالی استان‌ها به این موضوع نیز پرداخت که، پروژه متروی پردیس در دهه فجر پس از کلنگ زنی وارد مدار ساخت خواهد شد و به احتمال زیاد اجرای این طرح طی قراردادی به قرار گاه خاتم الانبیا سپرده خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.