| کد خبر: 178952 |

◄ مدیرعامل اسنپ: برای همکاری با شهرداری آماده‌ایم

معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات در این نشست با اشاره به انجام روزانه 18 میلیون سفر در تهران گفت: سفرهای درون شهری برای کار، تحصیل، خدمات و تفریح انجام می‌شود. مداخله ما در بهینه شدن این سفرها تنها در حوزه خدمات است.

تین نیوز

نصرالله جهانگرد، معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات در نشست تخصصی جابه‌جایی و حمل‌ونقل هوشمند در روز دوم همایش بین‌المللی «تهران هوشمند» با اشاره به انجام روزانه 18 میلیون سفر در تهران بر اصلاح الگوی حمل‌ونقل در کشور تاکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز، این نشست تخصصی امروز20 آذر ماه در برج میلاد با حضور نصرالله جهانگرد، معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات، مهدی وحدت کار، عضو هیئت مدیره شرکت کنترل ترافیک، ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ و سهیل مظلوم مدیر عامل شرکت سپندار برگزار شد.

نصرالله جهانگرد، معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات در این نشست با اشاره به انجام روزانه 18 میلیون سفر در تهران گفت: سفرهای درون شهری برای کار، تحصیل، خدمات و تفریح انجام می‌شود. مداخله ما در بهینه شدن این سفرها تنها در حوزه خدمات است.

وی در ادامه با اشاره به الگوی حمل‌ونقل عمومی در کشور، ابراز داشت: شاید تاکسی تنها در کشور ما به عنوان یک وسیله حمل‌ونقل عمومی و اشتراکی استفاده می‌شود. الگوهای حمل‌ونقل به طور کلی باید در کشور تصحیح شود و هنگام تحلیل مسایل باید بدانیم عوامل شکل‌دهی به تصمیم ما از پدیده‌های مختلفی تاثیر می‌پذیرد و نمی‌توان تنها وجود تاکسی‌های اینترنتی را بدون توجه به کلیت شرایط نقد کرد.

جهانگرد در این نشست با تاکید بر تامین رفاه مردم در صورت مداخله در تصحیح الگوی حمل‌و‌نقل، یادآور شد: توجه کنیم حمل‌و نقل عمومی باید به سمتی رود که افزایش کیفیت زندگی مردم، کم کردن هزینه‌ها و تنوع خدمات باید در اولویت ما قرار گیرد.

به گزارش تهران هوشمند، ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ در ادامه این نشست با اعلام آمادگی در همکاری با شهرداری تهران، گفت: ما برای انجام هماهنگی با شهرداری تهران و اعمال مواردی که دغدغه این نهاد است کاملاً آماده هستیم. مواردی مثل استانداردهای فنی، سلامت خودرو و امنیت سفر مسایلی است که بر روی آنها مذاکره و تغییرات لازم اعمال می‌شود.

سهیل مظلوم، مدیر عامل شرکت سپندار نیز با تاکید بر این‌که از تابستان آینده پرداخت نقدی عوارض حذف خواهد شد گفت: روش‌های در نظر گرفته شده برای این منظور شامل تگ RFID، کیف پول متصل به GPS، خوداظهاری، Video Trolling و پرداخت با توقف است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.