| کد خبر: 174829 |

◄ تبلیغ «اسنپ» در قم ممنوع شد

سازمان تاکسیرانی قم تنها در صورتی اجازه فعالیت به اسنپ خواهد داد که این شرکت تنها مجاز به کار نرم افزاری باشد.آن‌هم نه به تنهایی بلکه در مشارکت با یکی از شرکت‌های مجاز حمل‌ونقلی دارای پروانه فعالیت در این شهر.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر قم در تشریح ایجاد محدودیت به منظور فعالیت شرکت استارت‌آپ حمل‌ونقلی «اسنپ»، در این شهر گفت: اجازه تبلیغات اسنپ در این شهر سلب شده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مرتضی عزتی اظهار کرد: تمامی شهرها برای جلوگیری از فعالیت اسنپ اقداماتی انجام داده‌اند از جمله تاکسیرانی قم که برای حمایت از رانندگان تاکسی از ادامه فعالیت عموم این تاکسی‌یاب اینترنتی در قم ممانعت به عمل آورده است.

این مقام مسئول در اشاره به پیگیری‌های فراوان سازمان تاکسیرانی قم در جلوگیری از افزایش فعالیت رانندگان اسنپ در این شهر، یادآور شد: براساس ماده 31 و 32 قانو شهرداری‌ها کار اسنپ خلاف قانون است و باید تحت نظارت شهرداری فعالیت کند.

عزتی با تاکید بر اینکه اسنپ خود به غیرقانونی بودن فعالیت خود بیش از دیگران واقف است، گفت: سازمان تاکسیرانی قم تنها در صورتی اجازه فعالیت به اسنپ خواهد داد که این شرکت تنها مجاز به کار نرم‌افزاری باشد. آن‌هم نه به‌تنهایی بلکه در مشارکت با یکی از شرکت‌های مجاز حمل‌ونقلی دارای پروانه فعالیت در این شهر.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم یادآور شد: متاسفانه اسنپ هیچ یک از قوانین موجود و ابلاغ‌های سازمان تاکسیرانی قم را نپذیرفته که در نهایت این سازمان نیز از تبلیغ و جذب راننده اسنپ در این شهر جلوگیری به عمل آورد.

وی به همدلی و همراهی خوب مسئولان این شهر پرداخت و ابراز داشت: با این اتفاق از تبلیغات فعالیت اسنپ کاسته شد و این استارت‌آپ حمل‌ونقلی با محدودیت شدید در این شهر در حال جابه‌جائی مسافران است.

عزتی به پیگیری برای جلوگیری از فعالیت حداقلی اسنپ تا برچیده شدن آن در شهر قم اشاره کرد و گفت: اگر اقبال مردمی کمک کند نه تنها اسنپ که چند شرکت حمل‌ونقلی از این دست نیز پرچیده خواهند شد.

به گفته وی، مسئولان اسنپ بارها و بارها تقاضای همکاری با سازمان تاکسیرانی قم را داشته‌اند و هر بار جواب آن‌ها تحت پوشش و نظارت شهرداری قرار گرفتن بوده است.

جلساتی در این باره تشکیل شده که در تمامی آن‌ها تاکید شده است که یا باید پروانه کسب از شهرداری دریافت کنند و یا تحت پوشش یک شرکت حمل‌ونقلی در شهرداری درآیند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر قم خاطرنشان کرد: از تمامی مسئولان درخواست داریم تا از فعالیت غیرقانونی برخی استارت‌آپ‌های حمل‌ونقلی جلوگیری شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.