| کد خبر: 173189 |

◄ افتتاح نخستین تونل دوطبقه شهری تهران

این پروژه به طول هزار و 560 متر و عرض ۱۰ متر در دو طبقه در منطقه ۳ شهرداری تهران واقع شده و امروز وارد مدار بهره‌برداری شد.

تین نیوز

آیین بهره‌برداری از تونل آرش به بزرگراه نیایش  با حضور محمدعلی افشانی، شهردار تهران و محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، این پروژه به طول هزار و 560 متر و عرض ۱۰ متر در دو طبقه در منطقه ۳ شهرداری تهران واقع شده و امروز وارد مدار بهره‌برداری شد.

در ابتدای این مراسم مسئول پروژه از قرارگاه خاتم‌الانبیا به تشریح زوایای ساخت تونل ارش-نیایش پرداخت و گفت: این تونل دومین تونل شهری در تهران است که با همکاری این قرارگاه ساخته شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ساخت تونل آرش به بزرگراه نیایش  را یکی از افتخارات مهندسی سپاه و شهرداری دانست و گفت: امید که در این شرایط حساس کارها با همراهی بخش خصوصی که کمک خوبی در ساخت این پروژه کردند به نحو مطلوب پیش برود.

گنجی در ادامه سخنان خود، قرارگاه خاتم‌الانبیاء را رقیب سرسخت کشورهای منطقه عنوان کرد و افزود: از شهرداری به دلیل اعتماد به سپاه تشکر می‌کنم.

معزی معاون فنی عمرانی شهردار تهران نیز در ادامه این مراسم گفت: ما در هر فصل افتتاح پروژه‌هایی را برای افتتاح آماده بهره‌برداری خواهیم داشت.

photo_2018-09-10_11-20-41

محمدعلی افشانی شهردار تهران در مراسم بهره‌برداری از تونل آرش-نیایش با تشکر از سازندگان این تونل گفت: هم‌زمان با این تونل سه پروژه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد‌. امروز همان‌گونه که وعده داده شده بود پیش از پایان شهریور پروژه‌ها به بهره‌برداری رسید‌.

از این پس در هر فصل پروژه‌های شهری دیگری نیز به بهره‌برداری می‌رسد اما قطعاً طرح نیمه‌تمام در میان آنها نخواهد بود.

وی  به ارسال نامه به وزارت کشور به‌منظور تحقق بخشی از منابع مالی بر اساس مصوبات قانونی پرداخت و گفت: تحول در پروژه‌های شهری شروع‌ شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.