| کد خبر: 171467 |

قائم مقام سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری:

◄ برگزاری اولین نمایشگاه دوچرخه شهری هفته اول شهریور در تهران

اولین نمایشگاه تخصصی دوچرخه شهری هفته اول شهریورماه با نگاه عرضه دوچرخه مناسب به شهروندان با قیمت و کیفیت درخور، به منظور آشنایی هر چه بیشتر مردم با فرهنگ دوچرخه سواری برگزار می‌شود.

تین نیوز

قائم مقام سازمان حمل‌ونقل در خصوص اقدامات این سازمان به منظور توسعه فرهنگ دوچرخه‌سواری در پایتخت، گفت: مهم‌ترین پروژه‌ای که به زودی افتتاح خواهد شد، شبکه دوچرخه اشتراکی شهر تهران است که در 4 منطقه این شهر در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، منصور نویریان با اشاره به این‌که راه‌اندازی شبکه دوچرخه اشتراکی از محدوده مرکزی  شهر یا همان محدوده طرح ترافیک در 4 نقطه انجام می‌شود، افزود: موافقت‌های اولیه و سرمایه‌گذاری برای شبکه دوچرخه سواری صورت گرفته و برای آن پروانه صادر خواهد شد و قراراست حدود 5 هزار دوچرخه وارد طرح شود.

به گفته وی، طرح شبکه دوچرخه اشتراکی در مرحله آزمایشی است و تا یک ماه آینده با بررسی نتایج اولیه این طرح به صورت گسترده با آخرین نسل دوچرخه‌های اشتراکی در تهران به اجرا در می‌‌آید.

نویریان با بیان این‌که، دوچرخه‌های اشتراکی مجهز به سیستم G.P.S، در اختیار کاربران قرار داده می‌شود، ابراز داشت: کاربران می‌توانند با نصب یک اپلیکیشن ساده بر روی گوشی‌های همراه خود، دوچرخه را برای حرکت آماده کنند. کاربران در این طرح می‌توانند دوچرخه را پس از رسیدن به مقصد و بدون تحویل به خانه دوچرخه، کناری بگذارند تا نفر بعد از آن استفاده کند.

قائم مقام سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران به موضوع برگزاری نمایشگاه دوچرخه که به زودی برگزار خواهد شد اشاره کرد و گفت: اولین نمایشگاه تخصصی دوچرخه شهری هفته اول شهریورماه با نگاه عرضه دوچرخه مناسب به شهروندان با قیمت و کیفیت درخور، به منظور آشنایی هر چه بیشتر مردم با فرهنگ دوچرخه سواری برگزار می‌شود.

نویریان خاطر نشان کرد: شهرداری برای خرید  دوچرخه تسهیلات مالی در اختیار علاقه‌مندان قرار نخواهد داد، اما در مذاکره با بخش خصوصی خواسته است تا دوچرخه متناسب با شرایط اقتصادی مردم در اختیار کاربران قرار داده شود. اتحادیه تولیدکنندگان دوچرخه با هماهنگی شهرداری مقرر کرده تا فروش دوچرخه به مردم با تخفیف انجام شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.