| کد خبر: 162183 |

◄ «علاءالدین» پلمپ می‌شود؟

معاون پیشگیری و حفاظت از حریق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، پلمب علاءالدین در صورت عدم توجه به اخطار نهایی، خبر داد.

تین نیوز

معاون پیشگیری و حفاظت از حریق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، نسبت به پلمب مجدد ساختمان علاءالدین در صورت عدم توجه به اخطار نهایی، هشدار داد.

به گزارش تین‌نیوز، مهندس محمود قدیری، با بیان اینکه بسیاری از موارد ایمنی در پاساژ علاءالدین رعایت نشده است، گفت: حریق احتمالی این پاساژ حداقل ۳۵۰ نفر تلفات می دهد.

وی در ادامه سخنان خود، تصریح کرد: اگر موارد ناایمن در این پاساژ اصلاح‌ و نگه‌داری نشود، در صورت وقوع حریق حداقل ۳۵۰ نفر جان خود را از دست می‌دهند.

معاون پیشگیری و حفاظت از حریق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، خاطرنشان کرد: تاکنون ۲ اخطار به مالک این پاساژ داده شده اما متأسفانه مالک آن توجهی به اخطارها نکرده است، صرف اینکه اگر یک پله فرار ناقص در ضلع شرقی نصب‌شده باشد، دلیل ایمن شدن بنا نیست. در صورت ابلاغ اخطار سوم و عدم توجه به آن، این پاساژ پلمب می‌شود.

پلمپ مرکز تجاری ضیافت در بازار تهران

در خبری دیگر شهردار منطقه 12 از پلمپ مرکز تجاری ضیافت خبر داد و گفت: بامداد امروز به دستور مقام قضایی، با حضور عوامل شهرداری و نیروی انتظامی، مرکز تجاری ضیافت در بازار بزرگ تهران پلمپ شد.

پیمان حسین محسنی، شهردار این منطقه با اعلام این مطلب، اظهار کرد: ایمن سازی و رفع خطر املاک ناایمن در منطقه ۱۲ در اولویت فعالیت های کاری مدیریت شهری است و بر همین اساس و برابر اخذ دستور مقام محترم قضایی، در فاز دوم اجرای طرح برخورد با املاک ناایمن، پس از ارایه اخطارهای مکرر و بی توجهی کسبه و مالکین مرکز تجاری ضیافت ، بامداد امروز همکاران شهردای با اطلاع قبلی به محل مراجعه و نسبت به اجرای دستور قضایی اقدام کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.