| کد خبر: 160072 |

تبلیغات روی اتوبوس‌ها بالاتر از دید مسافران ممنوع شد

معاون‌ حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از محدود شدن ارتفاع پوسترهای تبلیغاتی نصب شده بر روی اتوبوس‌ها خبر داده و گفته به دلیل احترام به خواست شهروندان تهرانی از این پس محدودیت‌ها در این بخش با جدیت اعمال می‌شود.

تین نیوز

 معاون‌ حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از محدود شدن ارتفاع پوسترهای تبلیغاتی نصب شده بر روی اتوبوس‌ها خبر داده و گفته به دلیل احترام به خواست شهروندان تهرانی از این پس محدودیت‌ها در این بخش با جدیت اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سیدمحسن پورسیدآقایی اظهار کرده که نتایج نظرسنجی انجام‌شده از شهروندان نشان می‌دهد 60 درصد از مسافران پایتخت با شکل کنونی اکران تبلیغات مخالف هستند.

وی در ادامه سخنان خود به بخشنامه ابلاغ شده به شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران اشاره کرده و افزوده است: از این پس در عقد قراردادهای تبلیغاتی و فرهنگی از نصب هرگونه تبلیغات بالاتر از ارتفاع دید مسافران به خارج از اتوبوس جلوگیری شود.

پورسیدآقایی هم‌چنین، گفته است: نظر به انتقادات بخشی از شهروندان محترم نسبت به تبلیغات نصب‌شده بر روی بدنه اتوبوس‌ها که باعث کاهش دید و ایجاد مشکلاتی برای مسافران شده است ، این اقدام صورت گرفته است .

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران هم‌چنین، یادآور شده است: به منظور احترام به نظر مسافران، رعایت حقوق شهروندی و با عنایت به موافقت شهردار تهران، در خصوص  قراردادهای منعقد شده در گذشته نیز با رعایت مفاد قرارداد، اصلاحات ممکن اعمال و پس از پایان قراردادهای قبلی، از تمدید هر گونه قراردادی که ناقض شرط مذکور باشد، خودداری خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز، نصب تصاویر تبلیغاتی بر دیواره خارجی اتوبوس‌های شهری موجب نارضایتی و گلایه بسیاری از مسافران شده که پس از یکبار بررسی از سوی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و نظر به ادامه آن، به نظر می‌رسد این‌بار رای به کوتاه شدن ارتفاع تبلیغات داده شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.