| کد خبر: 157562 |

◄ توصیه هواشناسی به شهروندان در برابر آلودگی هوا

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: توصیه می‌شود شهروندان در کلان‌شهرهای تهران، کرج، اراک، اصفهان، تبریز و ارومیه از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند.

تین نیوز

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: توصیه می‌شود شهروندان در کلان‌شهرهای تهران، کرج، اراک، اصفهان، تبریز و ارومیه از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند.

احد وظیفه اظهار کرد: سامانه بارشی که در روزهای قبل مناطق جنوبی کشور را در برگرفته بود، امروز همچنان در تنگه هرمز، دریای عمان، مناطقی از استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان فعال است و سبب بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: امروز بارش در مناطق ساحلی استان‌های سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و تنگه هرمز از شدت بیشتری برخوردار است. همچنین امروز دریای عمان و تنگه هرمز به سبب وزش باد شدید مواج پیش‌بینی می‌شود و فردا (۲۸ آذرماه) همچنان در شرق دریای عمان و برخی مناطق جنوبی استان سیستان و بلوچستان رگبار باران، گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود

وظیفه ادامه داد: فردا در مناطق دیگر کشور جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما و در استان‌های گیلان و اردبیل، وزش باد شدید جنوبی پیش‌بینی می‌شود. از روز چهارشنبه (۲۹ آذرماه) نیز با ورود سامانه بارشی از سمت غرب و شمال غرب به کشور در این مناطق به‌تدریج افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۸ آذرماه) صاف تاکمی ابری و غبارآلود با بیشینه و کمینه دمای ۱۴ و ۴ درجه سانتی‌گراد و در روز چهارشنبه (۲۹ آذرماه)، صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود با بیشینه و کمینه دمای ۱۵ و ۵ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.