| کد خبر: 153345 |

میرزایی نیکو:

یارانه ثروتمندان و پردرآمدها صرف بهبود وضعیت آلودگی هوا شود

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با بیان اینکه شهرداری تهران برای کاهش آلودگی هوا با کمبود منابع روبرو است بر لزوم قطع یارانه ثروتمندان و صرف آن برای بهبود وضعیت هوا تاکید کرد.

تین نیوز

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با بیان اینکه شهرداری تهران برای کاهش آلودگی هوا با کمبود منابع روبرو است بر لزوم قطع یارانه ثروتمندان و صرف آن برای بهبود وضعیت هوا تاکید کرد.

به گزارش برنا ؛قاسم میرزایی نیکو  با بیان اینکه سال ها است با معضل آلودگی هوا در پایتخت مواجه هستیم اما تاکنون برای رفع آن اقدام مناسب و شایسته ای که آثار ماندگاری داشته باشد انجام نشده است، گفت: آلودگی هوا مهترین معضل تهران است که سلامت مردم را در معرض تهدید قرار داده است اما به این معضل جز در فصل سرما و وارونگی هوا پرداخته نشده و پس از آن به بوته فراموشی سپرده می شود.

برای بهبود وضعیت آلایندگی هوا باید از اقدامات مقطعی و شعارگونه پرهیز کرد

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه برای بهبود وضعیت آلایندگی هوا باید از اقدامات مقطعی و شعارگونه پرهیز کرد، افزود: بهبود وضعیت هوا مستلزم صرف هزینه و سرمایه گذاری مناسب همانند سایر پروژه ها است.

عوارض آلایندگی برای بهبود وضعیت هوا هزینه شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه عوارض آلایندگی هوا برای بهبود وضعیت هوا باید هزینه شود، تصریح کرد: شهرداری منابع لازم را برای کاهش آلودگی در اختیار نداشته و تا ثبات اقتصادی در کشور ایجاد نشود معضل آلودگی هوا حل نخواهد شد.

برای بهبود وضعیت اقتصادی و رفع مشکلات زیست محیطی از جمله آلودگی هوا باید دیپلماسی سیاسی و اقتصادی شرایط لازم را برای ثبات اقتصادی ایجاد کند

میرزایی نیکو با یادآوری اینکه برای بهبود وضعیت اقتصادی و رفع مشکلات زیست محیطی از جمله آلودگی هوا باید دیپلماسی سیاسی و اقتصادی شرایط لازم را برای ثبات اقتصادی ایجاد کند، گفت: سالانه 45 هزار میلیارد یارانه پرداخت می شود در حالی که برای  انجام پروژه های اولویت دار با کمبود منابع مواجه هستیم.

یارانه ثروتمندان باید حذف و صرف بهبود وضعیت آلایندگی هوا شود

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با تاکید بر اینکه یارانه ثروتمندان  و پردرآمدها باید حذف و صرف بهبود وضعیت آلایندگی هوا شود، افزود: بودجه دهک های پایین و متوسط جامعه نباید حذف شود اما باید گامی جدی برای حذف یارانه ثروتمندان برداشت.

منبع: خبرگذاری برنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.