| کد خبر: 147896 |

BRT تبریز اول مهر برای دانش آموزان و دانشجویان رایگان است

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از رایگان بودن BRT تبریز در اول مهر برای دانش آموزان و دانشجویان خبر داد.

تین نیوز

فرخ جلالی مدیر عامل اتوبوسرانی شهر با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید شرکت واحد اتوبوسرانی نسبت به ارائه خدمات ویژه به دانش آموزان ، دانشجویان اقدام خواهد نمود.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین کار ما در شرکت واحداتوبوسرانی جابه‌جایی مسافران با بهترین شرایط است، اظهار داشت: برای این کار از تمام ظرفیت‌ ناوگان برای جابجایی مسافرین استفاده خواهیم نمود.

جلالی از ارائه خدمات رایگان ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی در مسیر تندرو  برای دانش آموزان و دانشجویان در اول مهر خبر داد و افزود: خدمات رایگان در اول مهر در راستای تکریم دانشجویان و دانش آموزان و معلمان به منظور ترویج و نهادینه سازی فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی و به تبع آن کاهش بار ترافیکی، آلودگی هوا و جلوگیری از اتلاف وقت درسفر های درونشهری  با توجه به افزایش بار ترافیکی شهر در ایام بازگشایی مدارس، اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در ادامه خاطر نشان کرد  :  علاوه بر رسیدگی به نظافت اتوبوسها، سایه بانها و رفع نواقص فنی و سایر اقدامات لازم، شرکت واحد اتوبوسرانی با رویکرد فرهنگی بانصب بنر بر روی اتوبوسها و سایبانهای مسیر تندرو و پایانه های اتوبوسرانی ،آغازسال تحصیلی جدید، هفته دفاع مقدس و تقارن آن با دهه اول محرم را گرامی داشته است.

 

منبع: جوان آنلاین
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.