| کد خبر: 137940 |

مردان نقره ای در مترو تجریش معضل اعتیاد را به نمایش کشیدند

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران گفت: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر مردان نقره ای در مترو تجریش معضل اعتیاد را برای شهروندان به نمایش درآوردند.

تین نیوز

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران گفت: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر مردان نقره ای در مترو تجریش معضل اعتیاد را برای شهروندان به نمایش درآوردند.

 سعید کارگران ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: ارتقای سلامت روانی - اجتماعی جامعه منوط به توانمندسازی شهروندان آن است و با توجه به اینکه سوء مصرف مواد یک فرآیند طولانی است باید آموزش های اولیه در همان سنین کودکی آغاز شود تا جامعه به واکسیناسیون اجتماعی نائل شود.

وی افزود: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و در راستای تلاش جهت پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی، مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک با همکاری سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران اقدام به برپایی غرفه اطلاع رسانی و ارائه مشاوره به شهروندان در ایستگاه مترو تجریش نمود.

کارگران افزود: غرفه مذکور از 17 لغایت 21 تیرماه از ساعت 9 الی 17 با حضور مشاوران و روانشناسان جهت ارائه مشاوره، راهنمایی، اطلاع رسانی و... بر پا بود.

این مقام مسئول بیان داشت: حضور سیلور من یا همان مردان نقره ای از دیگر برنامه ها بود که به صورت نمایشی اقدام به آگاه سازی شهروندان از عواقب اعتیاد و راهنمایی آنها جهت دریافت مشاوره به جایگاه استقرار کارشناسان آسیبهای اجتماعی نمودند.

وی در پایان گفت: در کنار غرفه هفته مبارزه با مواد مخدر، غرفه مقابله با کار کودکان کار نیز دایر بود و گروه نمایش سازمان خدمات اجتماعی در میدان قدس اقدام به اجرای نمایش خیابانی و اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص آسیبهای ناشی از کار این کودکان کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.