| کد خبر: 132543 |

ممانعت چمران از ارسال تذکر حافظی به شهرداری

حافظی از چمران خواست، حداقل حالا با پایان‌یافتن انتخابات، تذکر وی به شهردار تهران در مورد «شفاف‌سازی مالی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری» را ارسال کند.

تین نیوز

حافظی از چمران خواست، حداقل حالا با پایان‌یافتن انتخابات، تذکر وی به شهردار تهران در مورد «شفاف‌سازی مالی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری» را ارسال کند.

 

رحمت‌الله حافظی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، در تاریخ ٢٥ اسفندماه سال ٩٥ در تذکری از شهرداری تهران خواست تا برای شفاف‌سازی «عملکرد مالی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران» گزارشی را به شورا ارائه دهد. 

 

براین‌اساس از شهرداری خواسته شد تا در اولین جلسه فروردین‌ماه سال ٩٦ شورا، گزارشی از دارایی‌ها، میزان سهم تجمیعی کارمندان و شهرداری، سرمایه‌گذاری‌ها و قراردادهای منعقده با صندوق و سود حاصل از آن را به شورا گزارش کند. 

 

این تذکر باید از سوی مهدی چمران رئیس شورای شهر، امضا و ارسال شود که تاکنون با گذشت بیش از دو ماه از آن، عملیاتی نشده است. به همین دلیل حافظی در نامه‌ای به تاریخ ٣١ اردیبهشت از رئیس شورا خواسته است تا با توجه به سپری‌شدن ایام انتخابات!! دستور ارسال این تذکر به شهرداری ابلاغ شود.  این درخواست مطابق با تبصره سوم مصوبه «مجوز تشکیل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران» بوده که براساس آن شهرداری تهران را ملزم می‌کند هر شش ماه یک‌بار گزارش حسن اجرای مصوبه و عملکرد مالی صندوق مذکور را به شورا ارسال کند که در چهار سال گذشته این امر محقق نشده است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.