| کد خبر: 128701 |

غلامحسین کرباسچی در گفتگو با تین:

◄ برنامه‌ریزی صحیح قطعا می‌تواند ترافیک تهران را به آرامش برساند

تین نیوز

شهردار اسبق تهران شکل‌گیری شورای اسلامی چهارم تهران را متاثر از مجلسی دانست که افراد افراطی در آن نقش بسزائی داشتند.

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، غلامحسین کرباسچی، با اشاره به حذف بسیاری از کاندیداهای متخصص متقاضی حضور در شورای اسلامی شهر چهارم، اظهار داشت: خوشبختانه با تشکیل مجلس شورای اسلامی جدید و حضور نمایندگان اصلح و معتدل در آن، نظارت خوب و منطقی و عاقلانه‌تری بر امور شوراها صورت می‌گیرد.

 

وی در ادامه سخنان خود در گفت‌وگو با این شبکه خبری، تصریح کرد: نیروهای خوبی برای حضور درشورای شهر پنجم اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند که اگر بتوانند به شورا راه پیدا کنند و مجموعه اعتدال‌گرائی در شورای جدید را تشکیل دهند، جای امیدواری است که شورای پنجم بتواند بهتر از شورای فعلی عمل کند.

 

به گفته کرباسچی تجمیع نظر منتخبان مردم در تشکیل شورای اسلامی موفق که به منظور مدیریت بهتر شهر تلاش می‌کند، یکی از نقاط قوت شورای جدید خواهد بود.

 

شهردار اسبق تهران در خصوص عملکرد شورای فعلی در حوزه حمل‌ونقل،  ابراز داشت: شورای جدید قطعا در این بخش با وضعیت بهتری همراه خواهد شد اما، در شهرهای بزرگ تضمین این اتفاق چندان راحت نیست.

 

وی با بیان این‌که «حل مساله ترافیک در کلان‌شهرها شامل مرور زمان خواهد شد»، تصریح کرد: مساله حمل‌ونقل باید با سیاست‌های درست و در حد مقدور که در هیچ جای جهان به حد ایده‌آل نمی‌رسد، مورد رسیدگی، توسعه و نوسازی قرار بگیرد.

 

کرباسچی در ادامه سخنان خود، یادآور شد: در تمامی کشورهائی که دارای پیشینه 140 ساله حمل‌ونقل و مترو هستند نیز، دیده می‌شود در ساعاتی از روز گرفتاری برای استفاده از حمل‌ونقل عمومی وجود دارد لذا، باید امکان سیاست‌گذاری درست در بخش حمل‌ونقل برای مردم در کشور وجود داشته باشد.

 

وی راه‌حل مساله ترافیک و حمل‌ونقل را دستیابی کامل به طرح جامع دانست و گفت: برنامه‌ریزی صحیح قطعا می‌تواند شهر تهران را به آرامش خوبی در حوزه حمل‌ونقل عمومی برساند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    آقاي كرباسچي بهتر است راهكار بده بنده با راهكارهاي ايشان آشنا هستم يك طرح ترافيك گسترده و فروش طرح روزانه يكصد هزار توماني براي ورود به تهران هر كسي هم پول نداره خدا حافظ

  • ناشناس 0 0

    گسترش مترو باید کماکان الویت اول باشد و به جد پیگیری شود.رد صلاحیت ورزشکاران هم امر خوبی بود شورای شهر جای نامدار شدن و کسب تجربه نیست کما که بعضی از ورزشکاران سابقه اخلاقی مناسبی در گذشته نداشته اند که این به وجهه شورا هم دربین مردم اسیب میزند باید افراد متخصص که مشکلات شهری میدانند نامزد شورای شهر شوند نه اینکه بازیگران و هنرمندان ورشکار بجای حضور در وزارت ورزش و فرهنگ جایی مثل شهرداری که نیازمند افراد متخصص است انتخاب کنند