| کد خبر: 60639 |

◄ کارستان شهرداری و مترو در سال های اخیر

تین نیوز | مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران در مراسم تقدیر از خبرنگاران و خانواده شهدای دیپلمات ضمن سپاسگزاری از زحمات یک ساله خبرنگاران این حوزه، آنان را همکار این شرکت دانست و گفت: در شرکت بهره برداری مترو و حجم زیاد جابجایی مسافر به جرات می توان گفت، این شرکت نیز به عنوان یک رسانه در کنار دیگر رسانه ها فعالیت می کند.

محسن نایبی در ادامه سخنان خود افزود: اگر قرار باشد که جابجایی تعدادی مسافر در روز توسط قطارهای شهری صورت بگیرد و این نکته که اخبار از این طریق انتشار پیدا می کند مورد توجه قرار گیرد، قطعا مترو نیز یک رسانه خوب تلقی خواهد شد.

وی تصریح کرد: کار بزرگی در شرکت بهره برداری مترو و شهرداری تهران انجام شده، کاری که باید از آن با عنوان "کارستان" یاد کرد. زیرا علیرغم مشکلات فراوانی که از سال های گذشته برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی و بحث تحریم ها صورت گرفت، ما همگی شاهد هستیم که کار ساخت مترو ایران و نه تنها تهران حتی با لحظه ای توقف همراه نشد.

نایبی که در جمع زیادی از خبرنگاران و خانواده شهدای دیپلمات و رسانه سخن می گفت، اظهار داشت: نگاه مسئولان شهرداری تهران به فرصت تحریم ها، یک نگاه ویژه است و از شما درخواست می شود در این "خیر کثیر" که با منافع تمام مردم در ارتباط است، شریک باشید. نگاه ویژه ای که در چند ماه اخیر، خصوصا در سال 94 به آن پرداخته شده است.

وی افزود: استفاده های گوناگون از فضای مترو و نگاه خاص به شادابی جامعه، قطعا قابل تقدیر است و تغییر نگاه رسانه ها، خود گواه این مدعای ما در شرکت بهره برداری مترو است. این حرکت رو به جلو با عنایت ویژه شما همکاران رسانه ای رو به تزاید است و امید است که در آینده نزدیک شاهد همکاری هرچه بیشتر میان شرکت بهره برداری مترو و اصحاب رسانه در این رابطه باشیم.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو در ادامه بیان داشت: قطع یقین اصحاب رسانه در اشاعه فرهنگ استفاده از مترو که در راستای "سبک زندگی ایرانی-اسلامی " از سوی این شرکت آغاز شده و باید مدنظر همگان قرار بگیرد، می توانند کمک شایان توجهی به مدیران شهری نمایند.

نایبی تاکید کرد: هر یک ریال صرفه جویی در هزینه و نگهداشت و تعمیرات ایستگاه های مترو نه تنها خدمت به جامعه که خدمت به خود نیز هست. هزینه هایی که برای ساخت و نگهداری مترو تهران صرف می شود بر دوش من و شمای شهروند است و از هر منظری به آن بنگریم، فرهنگ سازی در استفاده صحیح از مترو و مشارکت در خیر کثیر است.

وی افزود: با نگاه جدیدی که بوجود آمده استفاده بهینه فرهنگی که از فضای مترو انجام می شود جز در سایه حمایت همکاران رسانه ای ما راه به جایی نمی برد. فرهنگ سازی استفاده از مترو چنانچه از سنین آغازین کودکی نهادینه شود ما را در استفاده از آن در صد سال آینده بیمه خواهد کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • شهروند اسیر و بیچاره 0 0

    یکی از مهم ترین و اساسی ترین و از همه اولاتر مردمی ترین کارستان های شهرداری و مترو در سال های اخیر، همین حذف ایستگاه تقاطعی دانشگاه امام علی(ع) در خط ۳ مترو می باشد که شهروندان نیازمند به استفاده از این ایستگاه تقاطعی همواره به این کارستان شهرداری و متروئی ها دعاگوی خیر برای خودشان و امواتشان می کنند.

  • محمد رضا 0 0

    شهردار در ابتدای سال وعده داد هر ماه یک ایستگاه مترو افتتاح می شود ولی نیمه سال در حال تمام شدن است و تنها ۲ ایستگاه بازگشایی شده است نیمه شمالی خط ۳ مترو گویا طلسم شده است

  • دلواپس 0 0

    خود گوئی و خود خندی عجب مرد هنرمندی!!

  • دون پایه 0 0

    جناب آقای شهردار فرموده اند که تحریم ها بر پیشرفت ما اثری نداشته و اگر ضعفی بوده از سوء مدیریت داخلی است. پس چرا هربار که سازمانی وابسته به شهرداری کارنامه افتخاراتش را اعلام می کند می گوید…وعلیرغم تحریم ها به این پیشرفتها رسیده ایم؟ …ما کدامیک را باور کنیم…؟؟؟!!!