| کد خبر: 269130 |

افزایش ساعت فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در روزهای پایانی سال

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ساعت فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در روزهای پایانی سال افزایش می یابد.

تین نیوز

محسن هرمزی، با تأکید بر افزایش تقاضای سفر در روزهای پایانی سال گفت: تقویت خطوط شبانه روزی اتوبوس های تندرو و خطوط اتوبوس رانی منتهی به مراکز مهم خرید و نظارت میدانی و هوشمند، بخشی از تمهیدات ویژه برای تسریع و تسهیل در جابه جایی شهروندان در روزهای پُرتردد پایانی سال است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، هرمزی افزود: شهروندان می توانند از خدمات ناوگان اتوبوسرانی تا ۱۱ شب، در خطوطی که به مقصد بازارها و مراکز مهم خرید منتهی شده یا از مقاصد مذکور عبور می کنند، بهره مند شوند.

هرمزی در ادامه گفت: خطوط نه گانه اتوبوس های تندرو که به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند نیز تقویت خواهند شد و تا پاسی از شب به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

وی با اشاره به تقارن روزهای پایانی سال با ایام ماه مبارک رمضان از افزایش زمان فعالیت و تقویت ناوگان اتوبوسرانی از ۲۱ اسفند خبر داد و تصریح کرد: خدمت رسانی ویژه ناوگان اتوبوس رانی در روزهای پنج شنبه و جمعه آخر سال به شهروندان برای زیارت اهل قبور نیز به صورت خاص تدارک دیده شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: نظارت و کنترل هوشمند تاکسی های تهران در روزهای پایانی سال افزایش می یابد.

وی افزود: جابه جایی شهروندان به بهترین شکل ممکن در همه ایام سال به ویژه روزهای منتهی به نوروز از اهمیت مضاعف برخوردار است و با تمام توان تلاش می کنیم تا با بهره گیری حداکثری از امکانات موجود، نسبت به خدمات رسانی به شهروندان تهران و هم وطنانی که در ایام نوروز مهمان پایتخت هستند، اقدام کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.