| کد خبر: 264507 |

بهره برداری از فاز نخست پایانه شرق جدید تا پایان سال جاری

مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری تهران از بهره برداری فاز نخست پایانه شرق جدید تا پایان سال جاری خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری تهران از بهره برداری فاز نخست پایانه شرق جدید تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، پوریا علی مردانی در حاشیه برگزاری یکصد و نود و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت احداث پایانه شرق جدید گفت: این پروژه مسئله ای قدیمی و بر زمین مانده تهران است که از حدود ۲۰ سال پیش آغاز و در دوره های مختلف به بهره برداری نرسیده است. لذا در دوره ششم مدیریت شهری از ابتدای امسال راه اندازی مجدد کارگاه این پروژه انجام شد و با همکاری مترو که مقرر شده در توسعه خط ۲ یک ایستگاه در این پایانه احداث شود، کار به پیش می رود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص مالی در شهرداری تهران تأمین نقدینگی این پروژه با مشکلاتی مواجه بود. بر همین اساس مقرر شد به صورت مشارکتی با شرکت شهروند انجام شود تا تأمین نقدینگی لازم محقق شود. رقم توافق ما با شرکت شهروند نیز حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است. بر همین اساس اگر با این سرعت، پروژه به پیش برود فاز نخست آن تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری تهران در پاسخ به سوالی در خصوص مشروط شدن گزارش حسابرسی این سازمان گفت: در مورد موضوع پولشویی، سازمان به تمام قوانین پولشویی پایبند است و حساب های سازمان بازسازی شده است و مشکلی وجود ندارد. در خصوص مشروط شدن حسابرسی نیز با توجه به نوسانات و بدهی های گذشته برداشت از حساب سازمان در سال ۱۴۰۱ بابت بدهی ها اتفاق افتاده که موجب شد حسابرسی مشروط شود. بر همین اساس مقرر شد برای بررسی های بیشتر موضوع به کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران ارجاع شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.