| کد خبر: 259089 |

رونمایی از دو پروژه عمرانی ترافیکی در جنوب غرب پایتخت

شهردار منطقه ۱۸ تهران از افتتاح و بهره برداری دو پروژه بزرگ عمرانی و ترافیکی همزمان با شصت وچهارمین رویداد امید و افتخار خبر داد و گفت: با افتتاح "زیرگذر بهار" گره ترافیکی منطقه ۱۸ رفع می شود.

تین نیوز

شهردار منطقه ۱۸ تهران از افتتاح و بهره برداری دو پروژه بزرگ عمرانی و ترافیکی همزمان با شصت وچهارمین رویداد امید و افتخار خبر داد و گفت: با افتتاح "زیرگذر بهار" گره ترافیکی منطقه ۱۸ رفع می شود.

 

به گزارش شهر، محمدجواد خسروی؛ شهردار منطقه ۱۸، ضمن بیان جزئیات شصت وچهارمین رویداد امید و افتخار که روز شنبه ۳۱ تیرماه با حضور شهردار پایتخت برگزار می شود، گفت: افتتاح دو پروژه "زیرگذر بهار" و "تعریض کنارگذر فتح به آزادگان" در این روز انجام خواهد شد.

خسروی با تأکید بر اینکه پروژه زیرگذر بهار با مساحت ۹۹۰ متر حدود ۱۲سال به صورت مسکوت مانده بود، اظهار کرد: در دوره مدیریت شهری فعلی با پیگیری های صورت گرفته این پروژه پس از سال ها بلاتکلیقی به اتمام رسید که امید است موجب کاهش بخشی از بار ترافیکی شهر تهران شود.

وی در ادامه افزود: ارزش این پروژه با تملکات و زمین آن بالغ بر ۵۵۰ میلیارد تومان بوده که با افتتاح آن مشکلات قدیمی و ترافیکی مردم منطقه از جمله؛ سهولت در دسترسی محلی، دسترسی راحت به اتوبان آزادگان، تسهیل در دسترسی به بیمارستان کودکان حکیم، روان سازی تردد و رفع گره های ترافیکی، برطرف خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۸ با اشاره به دومین پروژه ای که قرار است در این پویش به بهره برداری برسد، گفت: تعریض کنارگذر فتح به آزادگان یکی دیگر از پروژه های عمرانی ماست که پیش از این تنها ظرفیت عبور یک ردیف خودرو در آن وجود داشت؛ اما به امید خدا و تلاش خدمت گزاران مردم در شهرداری منطقه این مسیر نیز اصلاح و تعریض شد تا تردد و عبور و مرور در آن تسهیل شود.

وی تردد خودروهای سنگین در این کنارگذر را یکی از عوامل اصلی در تصادفات مطرح کرد و افزود: رفع گره سنگین ترافیکی در مسیر آزادگان تا سه راه شهریار، توسعه عرض کنارگذر از یک لاین به سه لاین و سهولت در تردد خودروها را از دستاوردهای افتتاح این پروژه برشمرد.

خسروی در پایان یادآور شد : ارزش اعتباری این پروژه نیز بالغ بر ۱۳میلیارد تومان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.