| کد خبر: 253573 |

شهردار تهران وعده داد:

بهره برداری از بزرگراه شهید بروجردی به سال آینده افتاد

شهردار تهران وعده داد پروژه بزرگراه شهید بروجردی ، ابتدای سال آینده به بهره برداری برسد.

تین نیوز

شهردار تهران وعده داد پروژه بزرگراه شهید بروجردی ،  ابتدای سال آینده به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز ،  علیرضا زاکانی این مطلب را ششم اسفند ماه 1401 بیان کرد و  افزود: پروژه شهید بروجردی متوقف نشده بلکه تملک هایی دارد که خارج از اختیار شهرداری است و ما با دنبال این هستیم تا کارها همگی با تفاهم کامل انجام شود و رضایت مردم را کسب کنیم.

آن چنان که مهر نوشت، زاکانی عنوان کرد: تملک های بزرگ مقیاس انجام شده و مسیرها هموار و بزرگترین مانع از جلو پا برداشته شده است و اکنون بر روی تملک های چند گانه کار هستیم و انشاالله ابتدای سال آینده پروژه شهید بروجردی به مردم تحویل داده می شود.

شهردار منطقه 18 تهران نیز 20 اسفند ماه با اشاره به اینکه پیشتر وعده داده شده بود بزرگراه شهید بروجردی در فاز نخست چهار کیلومتر آن در سال جاری به بهره برداری برسد، به برنا گفت: برای پروژه بزرگراه شهید بروجردی مشکل معارض ملکی داشتیم. این در حالی بود که برای رفع معارضان مشکل مالی نداشتیم و تمام هزینه ها برای این پروژه تامین شده بود ولی مالکان کمک نکردند.

محمد جواد خسروی افزود: مجبور شدیم این موضوع را به ماده ۹ ارجاع کنیم. بر همین اساس امیدواریم در اوایل سال آینده این پروژه به نتیجه برسد و بهره برداری شود.

وی تأکید کرد: همه این اقدامات در سطح منطقه در جهت کاهش فاصله شمال و جنوب شهر تهران بوده است. در مدیریت شهری جدید بسیاری از عقب ماندگی ها در این منطقه جبران و تلاش شد سرانه های منطقه بهبود پیدا کند تا از این طریق شاهد ارتقاء خدمت رسانی به شهروندان باشیم.

به گزارش تین نیوز، علیرضا زاکانی شهردار تهران مرداد ماه امسال به فارس گفت: پروژه ساخت بزرگراه شهید بروجردی ادامه بزرگراه یادگار امام تا آزادگان است و ادامه بزرگراه یادگار امام تبدیل به سه راه می شود، بخشی غربی، مهمترین بخش این بزرگراه است و امکانی را ایجاد می کند تا در غرب تهران از بزرگراه یادگار امام تا انتهای بزرگراه آزادگان مسیری مستقیم ایجاد شود.

وی افزود: این پروژه در دو منطقه 18 و 9 است و این بزرگراه در منطقه 18 از بلوار بهار تا بزرگراه آزادگان ادامه دارد. عملیات احداث این پروژه از سال 93 آغاز و پس از مدتی متوقف شده و در دوره جدید مدیریت شهری اهتمام ویژه ای به تکمیل بزرگراه غربی یادگار امام داریم.

قابل ذکر است بزرگراه شهید بروجردی به طول تقریبی پنج کیلومتر و دارای دو قطعه است به طوری که از اتوبان آزادگان تا تقاطع الغدیر به طول تقریبی چهار کیلومتر و دارای پنج تقاطع غیرهمسطح و قطعه دوم از تقاطع الغدیر تا بلوار بهار به طور تقریبی یک کیلومتر دارای دو تقاطع غیرهمسطح را شامل می شود. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.