| کد خبر: 256210 |

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی؛

برای واردات اتوبوس های سه کابین به تهران مذاکره می کنیم

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: با توجه به مجوزی که از سوی دولت برای واردات درباره اتوبوس های سه کابین صادر شده، در حال رایزنی هستیم تا موضوع عملیاتی شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: با توجه به مجوزی که از سوی دولت برای واردات درباره اتوبوس های سه کابین صادر شده، در حال رایزنی هستیم تا موضوع عملیاتی شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علیزاده درباره برنامه های شرکت واحد اتوبوسرانی در سال جدید اظهار کرد: طبق اطلاع رسانی قبلی، فعلا بناست طبق قراردادی که با عقاب افشان منعقد کرده ایم، ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس تک کابین تا خرداد ۱۴۰۳ دریافت کنیم که حداقل ۵۰۰ دستگاه آن در سال جاری خواهد بود.

وی ادامه داد: ۵۰۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز بر اساس دستور شهردار تهران تا پیش از مهرماه از مجموعه فعلی اتوبوسرانی، اورهال کنیم. تا پایان هفته دیگر توافقات مربوط به ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس با شرکت دیگری به سرانجام می رسد که ۶۰۰ دستگاه از آن، اتوبوس های دوکابین هستند. آنچه تاکنون قطعی شده، سفارش با شرکت عقاب است که طبق زمان بندی تعیین شده پیش می رویم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی درباره اتوبوس های سه کابین نیز گفت: با توجه به مجوزی که از سوی دولت برای واردات صادر شده، در حال رایزنی هستیم تا موضوع عملیاتی شود، اما هنوز نتیجه قطعی حاصل نشده است. در حال حاضر تمام توان مدیریت شهری این است که از اعتبارات شهرداری هزینه شود و به محض اینکه اعتبارات دولتی ایجاد شد، از این ظرفیت نیز استفاده می کنیم، اما معطل تخصیص پول از سوی دولت نمی شویم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۱۸۰۰ دستگاه اتوبوس فعال داریم، درباره اتوبوس های برقی نیز خاطرنشان کرد: قراردادی در رابطه با اتوبوس های برقی برای خط میدان جمهوری ـ میدان بهارستان منعقد و مبلغی هم از طریق اوراق مشارکت برای ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی واریز شده است و مقرر شده تا پایان شهریورماه گزارش مطالعات آن ارائه شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.