| کد خبر: 253649 |

اجازه به شهرداری تهران برای انتشار ۳۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای توسعه مترو و اتوبوس

اعضای شورای شهر تهران به شهرداری اجازه دادند که در راستای توسعه خط ۳ و ۶ مترو همچنین خرید اتوبوس، ۳۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت منتشر کنند.

تین نیوز

اعضای شورای شهر تهران به شهرداری اجازه دادند که در راستای توسعه خط ۳ و ۶ مترو همچنین خرید اتوبوس، ۳۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت منتشر کنند.

 به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اعضای شورای شهر تهران بررسی لایحه اعطای مجوز شهرداری تهران جهت انتشار ۳۰ هزار میلیارد ریال اوراق مالی اسلامی را روی میز بررسی قرار دادند و تشکری هاشمی در این مورد، گفت: در جلسه امروز در مورد ارائه مجوز به انتشار ۳۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای توسعه حمل و نقل عمومی تصمیم گیری می کنیم که بر این اساس ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای خرید اتوبوس، ۱۸۰۰ میلیارد تومان برای خط شش مترو و ۲۰۰ میلیارد تومان برای خط ۳ مترو در نظر گرفته شده است.

فروزنده معاون مالی شهرداری تهران در دفاع از این لایحه گفت: اوراق مشارکت که امروز مصوب خواهد شد برای سال آینده کارسازی خواهد شد و با توجه به شرایط تورمی هر کاری که امروز انجام بدهیم در بعد سرمایه گذاری به نفع ما و شهر است.

وی با بیان اینکه ما بعد از تصویب این مصوبه باید با بانک مرکزی رایزنی کنیم، اظهار کرد: یکی از گام های مهم توسعه حمل و نقل عمومی اوراق مشارکت است.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران در نهایت با رأی مثبت خود به شهرداری اجازه دادند که نسبت به انتشار ۳۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای توسعه حمل و نقل عمومی اقدام کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.