| کد خبر: 249838 |

دوشنبه و سه شنبه طرح ترافیک فروخته نمی شود

روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای، از ممنوعیت فروش طرح ترافیک در روزهای دوشنبه و سه شنبه بیست و یکم و بیست و دوم آذر ماه خبر داد.

تین نیوز

روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای، از ممنوعیت فروش طرح ترافیک در روزهای دوشنبه و سه شنبه بیست و یکم و بیست و دوم آذر ماه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا و بر اساس اطلاعیه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، با توجه به ادامه آلودگی هوای پایتخت و انباشت آلاینده ها، کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران، تصمیم گرفت تا عدم عرضه طرح ترافیک برای روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز استمرار داشته باشد.

این روابط عمومی از عموم شهروندان به ویژه گروه های حساس از جمله بیماران قلبی و ریوی، کودکان، سالمندان و مادران باردار، درخواست کرده که امروز(یکشنبه)، فردا(دوشنبه) و پس فردا(سه شنبه) از حضور و تردد در سطح شهر خودداری کنند.

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران همچنین اعلام کرد: شهروندانی که قصد خروج از منزل دارند را به حداقل میزان ممکن کاهش داده و در صورت ضرورت به خروج از منزل از ناوگان حمل و نقل عمومی با اولویت ناوگان ریلی استفاده کنند.

براساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اکنون شاخص کیفیت در تهران ۱۴۲ و به عنوان ناسالم برای همه گروههای حساس است. به همین دلیل افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.