| کد خبر: 226023 |

توسعه ناوگان اتوبوسرانی یکی از مؤلفه‌های بودجه سال آینده

معاون شهردار تهران از توقفگاه سامانه ۲ شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، مرکز آموزش آتش نشانی و سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار و میدان میوه و تره بار مرکزی بازدید کرد.

تین نیوز

معاون شهردار تهران از توقفگاه سامانه ۲ شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، مرکز آموزش آتش نشانی و سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار و میدان میوه و تره بار مرکزی بازدید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، حامد مظاهریان گفت: این گونه بازدیدها فرصتی است برای درک و شناخت بیشتر از مسائل جاری در مدیریت شهری و لازم است تا از همین اولین روز کاری در شهرداری تهران توجه ویژه به بازدیدها در سطح شهر داشته باشید و تلاش کنید تا هر روز شناخت بیشتری از مسائل مطرح شهری داشته باشید.

وی افزود: توسعه ناوگان اتوبوسرانی یکی از مؤلفه‌های بودجه سال آینده شهرداری تهران خواهد بود و همچنین بر بهبود وضعیت رانندگان اتوبوسرانی این شرکت تاکید کرد و مدیرعامل شرکت واحد نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت واحد به پرسش‌های دستیاران ستادی منابع انسانی پاسخ داد.

همچنین معاون شهردار تهران و هیئت همراه از مرکز آموزش بین المللی ایثارگران سازمان آتش نشانی تهران، کارگاه‌ها و ساختمان‌های آموزشی و کارآموزان تازه استخدام تمرین‌های مربوط به یونیت رفتارشناسی، عملیات اطفا حریق مخازن بازدید داشتند و مهدی داوری دولت آبادی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ضمن ارائه گزارشی از روند کاری این مرکز آموزشی، دغدغه‌های سازمان آتش نشانی در رابطه با منابع انسانی را مطرح کرد و بررسی وضعیت نیروهای پیمانکاری سازمان آتش نشانی مورد گفتگو قرار گرفت.

در ادامه معاون شهردار تهران و هیأت همراه در بازدید شبانه از میدان مرکزی میوه و تره بار از نزدیک در جریان فعالیت این قطب بزرگ اقتصادی و خدماتی پایتخت قرار گرفت و در جلسه‌ای که بعد از این بازدید میدانی در محل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران برگزار شد، بر اهمیت و نقش اجتماعی و اقتصادی میادین میوه و تره بار در اقتصاد شهری و معیشت شهروندان تهران تأکید شد.

مظاهریان در این جلسه که مدیران و دستیاران جوان معاونت توسعه منابع انسانی نیز حضور داشتند، با تأکید بر نوع نگاه شهرداری تهران به میادین میوه و تره بار به عنوان فضاهایی برای خدمات‌رسانی به شهروندان، خاطرنشان کرد: با توجه به روند رو به گسترش خریدهای اینترنتی، سازمان میوه و تره بار باید با دید آینده پژوهی خود را با شرایط نوینی که معنای خرید را متفاوت خواهد کرد و روند تغییرات بسیار سریع اتفاق خواهد افتاد سازگار کند.

پیش از سخنان معاون شهردار تهران، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با ارائه گزارشی از اهم اقدامات این سازمان در جهت خدمت به شهروندان گفت: هدف‌گذاری ما، افزایش بیش از پیش رضایتمندی شهروندان از میادین میوه و تره بار از طریق توسعه کیفی خدمات و گسترش کمی بازارها در محلات پرجمعیت و فاقد بازار است.

سید سعید راد با تأکید بر نقش مهم و سهم بالای میادین میوه و تره بار در عرضه محصولات مصرفی و مواد غذایی شهروندان تهران گفت: انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات ۳۰ تا ۴۰ درصد زیر قیمت‌های سطح شهر و سایر محصولات از جمله مواد پروتئینی ۱۵ تا ۲۰ درصد پایین‌تر از قیمت‌های سطح شهر در میادین عرضه می‌شوند.

در پایان این جلسه، دستیاران جوان پرسش‌های خود را در مورد موضوعات مختلف سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار و میادین و بازارهای تحت پوشش آن مطرح کردند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.