پرشمارترین درخواستهای شهروندان در حوزه حملونقل و ترافیک
معاون حملونقل و ترافیک سازمان بازرسی از رسیدگی به ۷ هزار درخواست ارجاعی شهروندان از سامانههای ۱۳۷ و ۱۸۸۸ به حوزه حملونقل و ترافیک در هشت ماهه امسال خبر داد.
معاون حملونقل و ترافیک سازمان بازرسی از رسیدگی به ۷ هزار درخواست ارجاعی شهروندان از سامانههای ۱۳۷ و ۱۸۸۸ به حوزه حملونقل و ترافیک در هشت ماهه امسال خبر داد.
به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، علیرضا سعادتمند با اعلام خبر فوق گفت: از ابتدای فروردین تا پایان آبان سال ۱۳۹۹ تعداد ۶۱۲۴ پیام به کارتابل ۱۳۷ و همچنین ۸۵۷ پیام به کارتابل ۱۸۸۸ سازمان حملونقل و ترافیک ارجاع شده است که با تلاشهای صورت گرفته توسط بازرسی و مسئولین ۱۳۷ و ۱۸۸۸ معاونت و سازمان حملونقل و ترافیک، حدود ۷ هزار درخواست از مطالبات شهروندان محترم که از درگاه این دو سامانه دریافت شده بود مورد بررسی، رسیدگی و پاسخگویی قرار گرفت.
وی با اشاره به تغییر فرایند ارجاع پیامهای مرتبط با موضوع پلهای عابر پیاده مکانیزه از مناطق ۲۲گانه و واگذاری مسؤولیت نگهداشت این پلها به سازمان حملونقل و ترافیک گفت: این امر منجر به افزایش ۳۰ برابری تعداد پیامهای ارجاعی به کارتابل سامانه ۱۳۷ و ۴ برابر شدن تعداد پیامهای ارسالی به کارتابل سامانه ۱۸۸۸ سازمان حملونقل و ترافیک در بازه زمانی ۸ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال ۱۳۹۸ شده است.
براساس گزارش روابطعمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، سعادتمند خاطرنشان کرد: از مجموع تماسهای دریافتی هر دو سامانه، موضوع تعمیر و نگهداری پلهای عابر پیاده مکانیزه بیشترین فراوانی را داشتهاند و پس از آن، درخواست شهروندان ساکن طرح برای ورود به محدوده طرح ترافیک بعد از ساعت ۱۴:۳۰، نصب دیوار صوتی و نصب تابلوها و علائم راهنمایی از پرشمارترین درخواستهای شهروندان در حوزه حملونقل و ترافیک بوده است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.