| کد خبر: 224936 |

پرشمارترین درخواست‌های شهروندان در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک

معاون حمل‌ونقل و ترافیک سازمان بازرسی از رسیدگی به ۷ هزار درخواست ارجاعی شهروندان از سامانه‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ به حوزه حمل‌و‌نقل و ترافیک در هشت ماهه امسال خبر داد.

تین نیوز

 معاون حمل‌ونقل و ترافیک سازمان بازرسی از رسیدگی به ۷ هزار درخواست ارجاعی شهروندان از سامانه‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ به حوزه حمل‌و‌نقل و ترافیک در هشت ماهه امسال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، علیرضا سعادتمند با اعلام خبر فوق گفت: از ابتدای فروردین تا پایان آبان سال ۱۳۹۹ تعداد ۶۱۲۴ پیام به کارتابل ۱۳۷ و همچنین ۸۵۷ پیام به کارتابل ۱۸۸۸ سازمان حمل‌ونقل و ترافیک ارجاع شده است که با تلاش‌های صورت گرفته توسط بازرسی و مسئولین ۱۳۷ و ۱۸۸۸ معاونت و سازمان حمل‌ونقل و ترافیک، حدود ۷ هزار درخواست از مطالبات شهروندان محترم که از درگاه این دو سامانه دریافت شده بود مورد بررسی، رسیدگی و پاسخگویی قرار گرفت.

وی با اشاره به تغییر فرایند ارجاع پیام‌های مرتبط با موضوع پل‌های عابر پیاده مکانیزه از مناطق ۲۲گانه و واگذاری مسؤولیت نگهداشت این پل‌ها به سازمان حمل‌ونقل و ترافیک گفت: این امر منجر به افزایش ۳۰ برابری تعداد پیام‌های ارجاعی به کارتابل سامانه ۱۳۷ و ۴ برابر شدن تعداد پیام‌های ارسالی به  کارتابل سامانه ۱۸۸۸ سازمان حمل‌ونقل و ترافیک در بازه زمانی ۸ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال ۱۳۹۸ شده است.

 براساس گزارش روابط‌عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، سعادتمند خاطرنشان کرد: از مجموع تماس‌های دریافتی هر دو سامانه، موضوع تعمیر و نگهداری پل‌های عابر پیاده مکانیزه بیشترین فراوانی را داشته‌اند و پس از آن، درخواست شهروندان ساکن طرح برای ورود به محدوده طرح ترافیک بعد از ساعت ۱۴:۳۰، نصب دیوار صوتی و نصب تابلوها و علائم راهنمایی از پرشمارترین درخواست‌های شهروندان در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.