| کد خبر: 224155 |

سرانجام احداث پارکینگ طبقاتی امیرکبیر

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از پیشرفت 50 درصدی عملیات احداث پارکینگ طبقاتی امیرکبیر در بافت فرسوده پایتخت خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از پیشرفت 50 درصدی عملیات احداث پارکینگ طبقاتی امیرکبیر در بافت فرسوده پایتخت خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، سید مجید غمخوار درباره احداث پارکینگ طبقاتی امیرکبیر اظهارداشت: بخش عمده فعالیت های اجرایی در طبقات منفی یک و منفی 2 پارکینگ طبقاتی امیرکبیر به اتمام رسیده  و فعالیت های اجرایی در طبقه منفی 3 و رمپ های ارتباطی طبقات متمرکز شده همچنین نصب برخی از تجهیزات تاسیساتی از قبیل سیستم اعلام و اطفاء حریق نیز در حال انجام است.

وی پروژه احداث پارکینگ امیرکبیر را با توجه به موقعیت استراتژیک پروژه، وجود پلازا و نزدیکی به متروی امیرکبیر از اثربخش ترین پروژه های در حال اجرای سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران دانست و یادآور شد: دست اندرکاران اجرایی پروژه تلاش می کنند تا کار تکمیل عملیات اجرایی این پارکینگ 550 واحدی را  باتوجه به عزم مدیریت شهری پایتخت در جهت نوسازی بافت های فرسوده، ارتقای سطح زندگی شهروندان و برقراری عدالت در برخورداری از خدمات تا پایان سال جاری به سرانجام برسانند.

گفتنی است؛ پارکینگ طبقاتی امیرکبیر که در 3 طبقه زیرزمینی و با ظرفیت حدود 550 واحد پارکینگ طراحی شده و در زمینی به مساحت حدود 6600 مترمربع و زیر بنای 20 هزار مترمربع در حال اجرا است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.