| کد خبر: 217347 |

حناچی: ۹۰ درصد بودجه در سال ۹۷ محقق شد

شهردار تهران گفت: ما کمترین عدم انضباط مالی را داشته ایم و از ۱۷ هزار ۴۲۹ میلیارد تومان بودجه سال ۹۷ حدود ۱۶ هزار ۴۲۴ میلیارد تومان هزینه شده که نشان دهنده ۹۰ درصد تحقق بودجه است.

تین نیوز

شهردار تهران گفت: ما کمترین عدم انضباط مالی را داشته ایم و از ۱۷ هزار ۴۲۹ میلیارد تومان بودجه سال ۹۷ حدود ۱۶ هزار ۴۲۴ میلیارد تومان هزینه شده که نشان دهنده ۹۰ درصد تحقق بودجه است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، پیروز حناچی شهردار تهران در جلسه بررسی گزارش «تفریغ بودجه سال ۱۳۹۷ شهرداری تهران» در صحن علنی شورای شهر با اشاره به اینکه ۷۰ درصد بودجه شهرداری در سازمان‌ها و شرکت‌ها انجام می‌شود گفت: برگزاری به موقع مجامع در گزارش تفریغ بودجه تأثیر دارد، خوشبختانه می‌توانم امروز بگویم ۸۵ درصد مجامع شرکت‌ها و سازمان‌ها تشکیل شده است و تنها ۷ سازمان و شرکت که ۱۵ درصد را شامل می‌شود هنوز مجامعشان تشکیل نشده و ۹۰ درصد سازمان و شرکت‌ها عملکرد مطلوبی در حسابرسی داشته‌اند و این تلاشی بر تمهیدات تشویقی این دوره بوده است.

وی در خصوص وضعیت بودجه سال ۹۸ گفت: باید تشکر کنیم از کار مشترکی که میان اعضای شورا و شهرداری صورت گرفت و باعث شد کمترین عدم انضباط مالی را داشته باشیم و از ۱۷ هزار و ۴۲۹ میلیارد تومان بودجه سال ۹۷ حدود ۱۶ هزار و ۴۲۴ میلیارد تومان هزینه شده که نشان دهنده ۹۰ درصد تحقق بودجه است.

شهردار تهران گفت: به لحاظ رعایت مصوبات بهبود فرایند بودجه ریزی در معاونت مالی شهرداری دیده می‌شود و رویکرد شهرداری اصلاح شهرداری است و موارد مورد نظر شورا در دستور کار است.

وی اظهار امیدواری کرد با تداوم همدلی میان شورا و شهرداری شاهد ارتقا شفافیت، پاسخگویی و قانونمداری باشیم.

حناچی افزود: تمام تلاش ما این است که به سمت انضباط مالی و عملکردی و تحقق مصوبات باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.