| کد خبر: 211418 |

حناچی به دلیل تصویب طرح توسعه مجلس تذکر گرفت

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تصویب طرح توسعه و ساماندهی مجلس گفت: حناچی در این زمینه به درستی عمل نکرد و در مقابل تجاوز به حقوق شهر ساکت مانده است.

تین نیوز

 رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تصویب طرح توسعه و ساماندهی مجلس گفت: حناچی در این زمینه به درستی عمل نکرد و در مقابل تجاوز به حقوق شهر ساکت مانده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس،‌ محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در صحن علنی شورای شهر اظهار داشت: جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری روز گذشته درباره بررسی طرح توسعه و ساماندهی مجلس شورای اسلامی تشکیل شد و متأسفانه در این جلسه، طرح بدون رعایت حقوق عمومی شهر و مالکین اماکن واقع در محدوده طرح و حریم آن به تصویب رسید.

وی افزود: در این زمینه به دلیل سکوت حناچی و خنثی عمل کردن شهرداری اعتراض داریم چرا که این مسأله موضوع مهمی بود ولی شهردار علیرغم اینکه از مسأله خبر داشت در جلسه شورای عالی شهرسازی شرکت نکرد.

رئیس شورای شهر تهران افزود: شهردار منطقه نیز در این جلسه ضعیف عمل کرد و قبل از اینکه جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری تشکیل شود بهتر بود جلسه ویژه‌ای با حضور مدیران شهری برگزار می‌شد تا شاهد تجاوز به حقوق شهر و سکوت حناچی در این زمینه نباشیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: تصویب این موضوع به صورت عمده تقصیر پیروز حناچی است چراکه صدای ما از طریق شهردار به شورای عالی شهرسازی نرسید و باید مشخص شود که چرا در این زمینه منفعل عمل شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.