| کد خبر: 208783 |

کاهش ۸۳ درصدی مسافر در پایانه های تهران طی ۱۷ روز نخست فروردین

مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران، از کاهش ۸۳ درصدی تعداد مسافران از یکم تا ۱۷ فروردین ماه ۹۹ نسبت به زمان مشابه در سال ۹۸ خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران، از کاهش ۸۳ درصدی تعداد مسافران از یکم تا ۱۷ فروردین ماه ۹۹ نسبت به زمان مشابه در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، امیر حسین صدیقی ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم اجرای دستورالعمل های مرتبط جهت کاهش شیوع این بیماری، پایانه های تهران نیز شاهد کاهش ۸۳ درصدی مسافران بوده است.

مدیرعامل سازمان پایانه ها با بیان همکاری و تعهد هموطنان مسئولیت پذیر نسبت به دستورالعمل های مبارزه با شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: خوشبختانه بسیاری از شهروندان با ماندن در خانه هایشان و پرهیز از انجام سفرهای نوروزی سعی در همکاری برای مبارزه با شیوع این بیماری کردند و تعداد مسافران جابه جا شده از پایانه های برون شهری غرب، جنوب، شرق، بیهقی و پونک تهران کاهش محسوس ۸۳ درصدی را تجربه کرد.

وی با اعلام کاهش ۷۱ درصدی در تعداد سرویس های خروجی از پایانه های پایتخت افزود: در بازه زمانی ۱۷ روز ابتدای فروردین ماه سال جاری در مجموع از پنج پایانه پایتخت ۱۰۵ هزار و ۶۰۲ مسافر خارج شده اند.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران، صدیقی در پایان ضمن قدردانی از همکاری هموطنان در رعایت توصیه های مسئولین برای مبارزه با بیماری کرونا، خاطر نشان کرد: از آنجا که هنوز شیوع این بیماری مهار نشده است کماکان از هموطنان خواهشمندیم برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان و قطع زنجیره انتقال این ویروس از حضور در پایانه ها و انجام سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.