| کد خبر: 201195 |

فاز نخست بزرگراه شهید نجفی رستگار بهره‌برداری شد

فاز نخست پروژه احداث بزرگراه شهید کاظم نجفی رستگار و پل تقاطع خیابان شهید مزینانی روز شنبه با حضور پیروز حناچی شهردار و محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران بهره‌برداری شد.

تین نیوز

فاز نخست پروژه احداث بزرگراه شهید کاظم نجفی رستگار و پل تقاطع خیابان شهید مزینانی روز شنبه با حضور پیروز حناچی شهردار و محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران بهره‌برداری شد.

آنچه در قالب فاز نخست پروژه بهره برداری شد شامل یک مقطع ۲ کیلومتری حدفاصل تقاطع بزرگراه آزادگان تا خیابان شهید مزینانی است؛ به این ترتیب مسیرهای تندروی شمالی و جنوبی و همچنین مسیر کندروی جنوبی بزرگراه در مقطع یادشده تحویل شهروندان شده و همزمان با بهره برداری از این مسیرهای اصلی، چند مسیر دسترسی و رابط، پل های تقاطع با کانال سرخه حصار، پل تقاطع خیابان شهید مزینانی و همچنین پل مسیر شمال به شرق تقاطع بزرگراه امام علی(ع) با بزرگراه شهید رستگار نیز بهره برداری شد.

ایجاد دسترسی محلی به شهرک مشیریه و برقراری ارتباط بزرگراه آزادگان با جنوب بزرگراه امام علی(ع) از طریق کندروی جنوبی بزرگراه شهید رستگار را می توان به عنوان مهمترین کارکرد ترافیکی فاز نخست این پروژه برشمرد.

هزینه تقریبی این پروژه ۱۰۵ میلیارد تومان اعلام شده است.

همچنین در این مراسم برخی اعضای شورای شهر تهران از جمله محمد علیخانی، حسن رسولی، مرتضی الویری و شهربانو امانی حضور داشتند.

بهره برداری از فاز نخست پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار، پنجمین افتتاح پروژه های عمرانی شهر تهران در سال ۱۳۹۸ محسوب می شود و تعداد پروژه های بهره برداری شده در سال جاری را با احتساب پارکینگ پردیس سینمایی ملت به عدد ۶ رسید.

روبان افتتاحیه توسط دختر شهید کاظم نجفی رستگار بریده شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.