| کد خبر: 197289 |

الزام شهرداری تهران به پیگیری طرحی برای خدمات رایگان حمل و نقل عمومی جانبازان و خانواده‌هایشان

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اکثریت آرا به طرح الزام شهرداری تهران به پیگیری از دولت برای تخصیص ردیف بودجه به منظور تامین خدمات رایگان حمل و نقل عمومی و مراکز فرهنگی عمومی به جانبازان زیر ۲۵ درصد و کلیه رزمندگان، آزادگان، همسران و فرزندان آنها رای مثبت دادند.

تین نیوز

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اکثریت آرا به طرح الزام شهرداری تهران به پیگیری از دولت برای تخصیص ردیف بودجه به منظور تامین خدمات رایگان حمل و نقل عمومی و مراکز فرهنگی عمومی به جانبازان زیر ۲۵ درصد و کلیه رزمندگان، آزادگان ، همسران و فرزندان آنها رای مثبت دادند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، در یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران طرح الزام شهرداری به پیگیری از دولت برای تخصیص ردیف بودجه به منظور خدمات رایگان حمل و نقل عمومی به جانبازان زیر ۲۵ درصد در دستور کار شورای شهر تهران بود که در همین زمینه محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن قدردانی از کمیسیون حمل و نقل برای ارائه این طرح گفت: بسیاری از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران به ما مراجعه می‌کردند و اعلام می‌کردند که قانون این موضوع را تعیین کرده ولی ما از بلیت رایگان استفاده نمی‌کنیم. بر همین اساس نیاز است که دولت این ردیف بودجه را پیش‌بینی کند و ما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: ظرف یک سال گذشته و در سال ۹۷ بیش از ۵۵ میلیارد تومان تخفیفاتی که به اقشار خاص ارائه می‌شد از محل درآمدهای مترو و اتوبوسرانی هزینه کرده‌ایم بدون این که محلی برای بازپرداخت این هزینه‌ها وجود داشته باشد. این اقدام از سوی شورا و شهرداری تهران برای اقشار خاص انجام شده است.

پورسیدآقایی تاکید کرد: اگر دولت ردیفی برای این موضوع تخصیص دهد قطعا این خدمات افزایش پیدا می‌کند و می‌توانیم خدمات با کیفیت بهتری ارائه کنیم.

در ادامه این جلسه امینی - نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران - که در غیاب محسن هاشمی از نیمه این جلسه ریاست شورا را بر عهده داشت، گفت: کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران و معاونت حمل و نقل شهرداری تران بر سر این موضوع موافق هستند.

در نهایت اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اکثریت آراء این طرح را به تصویب رساندن.

صدر اعظم نوری - عضو شورای شهر تهران - در ادامه تصویب این طرح پیشنهاد کرد : شهرداری تهران مکلف شود در گزارشی کلیه مطالبات خود از دولت را به‌طور دقیق ارائه کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.