| کد خبر: 191084 |

دعوت «حناچی» از هیات دولت برای پیوستن به پویش «سه شنبه‌های بدون خودرو»

«حناچی» از هیات دولت برای پیوستن به پویش «سه شنبه‌های بدون خودرو» دعوت کرد.

تین نیوز

شهردار تهران با دعوت از اعضای هیات دولت برای پیوستن به پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو، گفت: علاوه بر هیات دولت از اقشار تاثیرگذار مانند هنرمندان، نویسندگان، ورزشکاران و خبرنگاران دعوت می‌کنم به این پویش بپیوندند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، در دولت نیز مشخصا از محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات به عنوان جوان‌ترین عضو کابینه دعوت می‌کنم به این پویش بپیوندد.

 پیروز حناچی در حاشیه حضورش در جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره «پلازای میدان هفت تیر» با بیان اینکه پیش از این یک بچینگ در وسط میدان هفت تیر قرار داشت که حالا این محل به تولید بتون جمع‌آوری و به یک فضای عمومی تبدیل شده است، گفت: ایجاد حوزه‌های قلمروی عمومی امری مفید است و آن را ادامه می‌دهیم. توسعه حوزه قلمروی عمومی به نفع مردم است و این بهتر است از ساخت و سازهای معمول و این حرکت عمومی در همه شهرهای دنیا انجام می‌شود.

او در مورد گزارش تفریغ بودجه ۹۶ با بیان اینکه حسابرس گزارش را مطلوب اعلام کرده اما برخی از بندها ما را به انضباط مالی بیشتر سوق می‌دهد، در مورد اختلاف ۳۲۰۰ میلیارد تومانی در گزارش تفریغ گفت: این انحراف بودجه عمدتا مربوط به دیون است و این اختلاف بین بودجه و تعهدات است که امیدواریم بتوانیم در مسیر درست حرکت کنیم.

او با اشاره به کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو اظهار کرد: کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو یک حرکت نمادین است؛ قاعدتا شهروندانی که می‌توانند بهتر است برای حفظ سلامت خود و سایرین در تمام روزهای هفته از حمل و نقل عمومی استفاده کنند. شهردار تهران ادامه داد: امیدواریم شهروندان بدون خودروهای شخصی و با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی یا دوچرخه تردد کنند تا سهم دوچرخه در حمل و نقل شهرمان از کمتر از یک درصد ارتقا یابد.

او در پایان با دعوت از اعضای هیات دولت برای پیوستن به پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو، عنوان کرد: علاوه بر اعضای هیات دولت، از اقشار تاثیرگذار مانند هنرمندان، نویسندگان، ورزشکاران و خبرنگاران دعوت می‌کنم به این پویش بپیوندند.

در دولت نیز مشخصا ازمحمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات به عنوان جوان‌ترین عضو کابینه دعوت می‌کنم به این پویش بپیوندد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.