| کد خبر: 179474 |

یادمان نرفته برف سنگین، چهار پنج سال پیش چه مشکلاتی در تهران ایجاد کرد

رییس پلیس پایتخت گفت که فراموش نمی‌کنیم که طی چهار ــ پنج سال گذشته برف و باران سنگین چه مشکلاتی را برای تهران ایجاد کرده بود.

تین نیوز

رییس پلیس پایتخت گفت که فراموش نمی‌کنیم که طی چهار ــ پنج سال گذشته برف و باران سنگین چه مشکلاتی را برای تهران ایجاد کرده بود.

 

به‌ گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی صبح امروز (پنجشنبه‌) در رزمایش طرح زمستانی  پلیس و دیگر دستگاه‌ها در بوستان ولایت برگزار شد، اظهار کرد: پلیس همواره آماده ارائه خدمات به شهروندان است و در تمامی ایام و روزهای سال ماموران ما برای خدمت مردم و تامین امنیت و آرامش آنان در آماده باش هستند.

رحیمی اضافه کرد: اگر امروز آرامش و امنیت در روزهای بارندگی در تهران وجود دارد، دلیل آن همین اقداماتی است که از سوی پلیس انجام شده است. البته ما باید خدمت به مردم را افزایش داده و مشکلات را حل کنیم. 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه‌ اضافه کرد: امروز اگر افرادی بخواهند نظم و انضباط را بر هم بزنند باید این را بدانند که مردان سخت کوش برای تامین امنیت و آرامش مردم اقدام کرده و از آنان دفاع خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری این رزمایش، خاطر نشان کرد: رزمایش امروز و همچنین طرح زمستانی پلیس و دیگر دستگاه‌ها نشان دهنده وحدت، همدلی و هماهنگی همه دستگاه‌های خدمت رسان در ارائه خدمات به مردم است.

رحیمی با اشاره به حوادثی که در سال‌های قبل در فصل زمستان در تهران رخ داده بود، خاطر نشان کرد: ما یادمان نرفته است که باران و برف سنگین در طی چهار ــ پنج سال گذشته چه مشکلاتی را در تهران ایجاد کرد. بنابراین باید همه تلاش کنیم تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری به عمل آید.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: ما تمامی امکانات خود را به کار گرفته‌ایم و با تمام توان و همراهی با دیگر شهروندان آماده ارائه خدمت به مردم هستیم، اما لازم است که خود مردم نیز با پلیس مشارکت کنند، چرا که بدون مشارکت مردم بسیاری از اقدامات و انجام ماموریت ها ممکن نیست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.